รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 30.08.2023 | Viewers 9,789
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Suvarnabhumi
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
For this position, you will need to have the below qualifications:
- Prior experience working as a Hotel Front Office Manager or Assistant Manager
- Able to speak, read and write English
- Know how to use Microsoft Office, and Room Management System
- Have a service mind
- Able to manage a team of 5-6 staffs and their shifts
- Able to work long hours if required
**โต้ตอบภาษาอังกฤษ ถูกตามเเกรมม่า**
- Prior experience working as a Hotel Front Office Manager or Assistant Manager
- Able to speak, read and write English
- Know how to use Microsoft Office, and Room Management System
- Have a service mind
- Able to manage a team of 5-6 staffs and their shifts
- Able to work long hours if required
**โต้ตอบภาษาอังกฤษ ถูกตามเเกรมม่า**
Job Details
รายละเอียดงาน
We are looking for a Front Office Manager to help us serve our customers better.
You will report and work closely with the CEO of the hotel. This is an exciting role which requires a lot of initiatives and can present you with lots of learning opportunities. We don't need someone with good education background but someone who can take challenges and are hands on. We will need someone with fresh mind and an aptitude to learn and grow with the company. It'll be a rewarding career working with us.
Your job details are:
- Manage a team of 5-6 front desk staffs for checking guests in and out
- Manage Room Allotments on third party booking agent
- Manage communications between hotel and guests
- Welcome guests into the hotel
- Work with CEO to implement new initiatives within Front Desk department
- Maintain working order
You will report and work closely with the CEO of the hotel. This is an exciting role which requires a lot of initiatives and can present you with lots of learning opportunities. We don't need someone with good education background but someone who can take challenges and are hands on. We will need someone with fresh mind and an aptitude to learn and grow with the company. It'll be a rewarding career working with us.
Your job details are:
- Manage a team of 5-6 front desk staffs for checking guests in and out
- Manage Room Allotments on third party booking agent
- Manage communications between hotel and guests
- Welcome guests into the hotel
- Work with CEO to implement new initiatives within Front Desk department
- Maintain working order
Welfare
สวัสดิการ
- Social insurance
- Meals
- Service charge
- Quarterly bonus
- Vacation
- - - - ท่านที่สนใจ - - - - ส่งประวัติการทำงานมาทาง
Line id:@620fgabr
- Meals
- Service charge
- Quarterly bonus
- Vacation
- - - - ท่านที่สนใจ - - - - ส่งประวัติการทำงานมาทาง
Line id:@620fgabr
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
25.04.2024 |
Assistant Housekeeping Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกแม่บ้าน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
25.04.2024 |
Bartender (บาร์เทนเดอร์) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
25.04.2024 |
Sound Technician จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
25.04.2024 |
Receptionist /GSA [พนักงานต้อนรับ] จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
25.04.2024 |
Marketing Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
25.04.2024 |
Store & Receiving จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
25.04.2024 |
Technician (ช่างเทคนิค) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |