×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 30.09.2019 | Viewers 3,038
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตสัมพันธวงศ์]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Requirement:
- Strong consumer and product awareness
- Good organizational and planning skills
- Excellent written and verbal communication
- The ability to work on multiple projects at one time
- The ability to work under pressure and to deadlines
- Good attention to detail and accuracy
- Strong IT skills
- Good knowledge of marketing techniques
- Self-motivated
- The ability to be a team player
- Good creative skills
Job Details
รายละเอียดงาน
Reports to: Customer Relations & Service
Manager(Indirectly reporting to Marketing Department Manager)

PRIMARY RESPONSIBILITIES
- Create company literature and other forms of communication.
- Create marketing and promotional materials, both print and electronic to generate sales leads.
- Work with advertisers for timely and useable ad submissions,
- Copyedit, proofread, and revise communications.
- Design and launch email marketing campaigns.
- Recommend, implement and maintain site design and operation.
- Work with manager and business units to promote products and services through public relations initiatives.
- Develop marketing communications campaigns.
- Create thought leadership materials.
- Create and deliver press releases, media relations content, case studies, white papers, executive bios, corporate newsletter content, social media content, and speaking proposals.
- Identify, develop and execute communications strategy for key media contacts and customer references.
- Research media coverage and industry trends.
- Develop fresh story ideas.
- TripAdvisor response management.
- Prepare briefing materials.
- Coordinate scheduling and logistics.
- Manage information and Marcom photo gallery repository.
- Prepare agendas and conduct research.
- Additional tasks required by Customer Relations Manager and Marketing Manager.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด