×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 08.01.2019 | Viewers 1,997
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Nakhon Ratchasima
นครราชสีมา

Education :
การศึกษา
Higher Vocational Certificate
ปวส
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Kitchen Administrator

She/he reports to the Cluster Executive Chef

This role is suited to a person that is well organized, enthusiastic and professional. Accuracy and attention to detail are critical to the success of this role.

It is NOT necessary to have experience within a Catering/Hotel/Restaurant/Kitchen environment.

The main responsibilities of the role include (but are not limited to):-

- Perform the administration functions of the kitchen ordering process; kitchen reporting; key in required items for purchasing purposes
- Ensure kitchen crews are following the processes
- Be the central point of communication for the kitchen crews including upcoming events, management information, deadlines, changes to process etc.
- Assist the Cluster Executive Chef with tasks including paperwork e.g. typing up recipes, new catering items etc. Ensure these are done timely and efficiently and distribute correctly to concerned Kitchens/Department(s)/and/or person in charge of concerned section(s).
- Ensure kitchen deadlines are met, liaise with appropriate kitchen crews to action tasks
- Assisting when required with deliveries, performing stock takes etc.
- Keeping offices clean and tidy
- Answering phones for general enquiries
- Administer and follow-up attendance records of kitchen crews. Correct attendance records must be submitted to HR Officer-Time Attendance on 20th of every month for payroll purpose.
- Submit Staff Canteen menu on 20th of every month.
- Other administrative duties as required

The person appointed to this role will be required to have the following skills:-
- Be IT literate, with good experience of Microsoft Office products, in particular Excel and Word
- Previous experience of administrative roles

Interested individual, please submit your updated resume together with a recent photo to:

Khao Yai Office: Human Resources Hotline: 097 272 4426 Email: [email protected]
Job Details
รายละเอียดงาน
Kitchen Administrator

She/he reports to the Cluster Executive Chef

This role is suited to a person that is well organized, enthusiastic and professional. Accuracy and attention to detail are critical to the success of this role.

It is NOT necessary to have experience within a Catering/Hotel/Restaurant/Kitchen environment.

The main responsibilities of the role include (but are not limited to):-

- Perform the administration functions of the kitchen ordering process; kitchen reporting; key in required items for purchasing purposes
- Ensure kitchen crews are following the processes
- Be the central point of communication for the kitchen crews including upcoming events, management information, deadlines, changes to process etc.
- Assist the Cluster Executive Chef with tasks including paperwork e.g. typing up recipes, new catering items etc. Ensure these are done timely and efficiently and distribute correctly to concerned Kitchens/Department(s)/and/or person in charge of concerned section(s).
- Ensure kitchen deadlines are met, liaise with appropriate kitchen crews to action tasks
- Assisting when required with deliveries, performing stock takes etc.
- Keeping offices clean and tidy
- Answering phones for general enquiries
- Administer and follow-up attendance records of kitchen crews. Correct attendance records must be submitted to HR Officer-Time Attendance on 20th of every month for payroll purpose.
- Submit Staff Canteen menu on 20th of every month.
- Other administrative duties as required

The person appointed to this role will be required to have the following skills:-
- Be IT literate, with good experience of Microsoft Office products, in particular Excel and Word
- Previous experience of administrative roles

Interested individual, please submit your updated resume together with a recent photo to:

Khao Yai Office: Human Resources Hotline: 097 272 4426 Email: [email protected]
Welfare
สวัสดิการ
- ประกันสังคม (Social Security scheme as per Thai Labor Law articles)
- กองทุนเงินทดแทน (Workmen Compensation scheme as per Thai Labor Law articles)
- ประกันกลุ่ม / ประกันชีวิตและประกันสุขภาพกลุ่ม (Group Health & Life Insurance scheme)
- วันหยุดประจำสัปดาห์ (Weekly Day-Off)
- ทำงาน 6 วันและหยุดพักผ่อน 1 วัน ต่อสัปดาห์ (1 day off per week)
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี (Annual Leave)
- จัดฝึกอบรมเสริมสร้างความรู้ให้แก่พนักงาน (Enhance knowledge & skills programs)
- เงินรางวัลสำหรับพนักงานดีเด่นประจำเดือน (Cash award for Team Member of The Month)
- เงินค่าบริการ (Floating Service Charge)
- ปรับเงินเดือนประจำปี (Annual Salary Increment)
- โบนัสประจำปี (Annual Bonus)
- งานวันเกิด (Team Birthday Celebration)
- งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี (Annual Staff Party)
- เงินช่วยเหลือฌาปนกิจสงเคาระห์พนักงาน (Funeral Allowance and Funeral/Bereavement Leave)


Interested individual, please submit your updated resume together with a recent photo to:

Khao Yai Office: Human Resources Hotline: 097 272 4426 Email: [email protected]
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด