รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 14.01.2021 | Viewers 2,696
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 40 years old อายุไม่เกิน 40 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. Bachelor's degree in Accounting or Finance (or equivalent area of study). Hotel industry experience would be an added advantage.
2. Analytical skills, customer related person and awareness of legal requirements related to Credit Control.
3. Must have the sense of responsibility and ethics.
4. Has the ability to engage in a multinational workforce and is detailed oriented.
5. Good English communication (both spoken and written).
6. Must have a positive attitude and a teamwork leader.
7. Must be able to show initiative, including anticipating guest or operational needs.
8. Must have good working knowledge of Excel and MS Word.
9. Knowledge in accounting, taxation, software (Opera PMS) will be highly regarded.
2. Analytical skills, customer related person and awareness of legal requirements related to Credit Control.
3. Must have the sense of responsibility and ethics.
4. Has the ability to engage in a multinational workforce and is detailed oriented.
5. Good English communication (both spoken and written).
6. Must have a positive attitude and a teamwork leader.
7. Must be able to show initiative, including anticipating guest or operational needs.
8. Must have good working knowledge of Excel and MS Word.
9. Knowledge in accounting, taxation, software (Opera PMS) will be highly regarded.
Job Details
รายละเอียดงาน
1. To properly enforce the overall control of the Hotel in accordance with the established written policy and procedure.
2. To ensure that billing instructions are issued to all concerned person's so as to ensure the minimum of error and thus assisting the timely dispatch of the invoices to customers.
3. To affect collection of outstanding invoices as per Standards Hotel Policy so as to ensure continued cash flow of the Hotel.
4. To produce reports as required by the Hotel Management.
5. To have close liaison with all the concerned departments.
6. To hold and chair credit meetings with policy recommendations to improve collection, reduction of bad debts, etc. on a monthly basis
7. To follow-up on all overdue accounts so as to ensure successful collection.
8. To maintain proper filing and adhere to the record retention report a per Hotel Policy.
2. To ensure that billing instructions are issued to all concerned person's so as to ensure the minimum of error and thus assisting the timely dispatch of the invoices to customers.
3. To affect collection of outstanding invoices as per Standards Hotel Policy so as to ensure continued cash flow of the Hotel.
4. To produce reports as required by the Hotel Management.
5. To have close liaison with all the concerned departments.
6. To hold and chair credit meetings with policy recommendations to improve collection, reduction of bad debts, etc. on a monthly basis
7. To follow-up on all overdue accounts so as to ensure successful collection.
8. To maintain proper filing and adhere to the record retention report a per Hotel Policy.
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- 5 days working
- Provident Fund
- Annual Leave
- Group Insurance
- Social Security
- Meals
- Bonus
- Uniform
- 5 days working
- Provident Fund
- Annual Leave
- Group Insurance
- Social Security
- Meals
- Bonus
- Uniform
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
23.04.2024 |
Accountant Supervisor ประจำที่โรงแรมฟอร์จูน แม่สอด จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Assistant Fitness Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Room Attendant (พนักงานทำความสะอาดห้องพัก) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Guest Relations Officer จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Sales Manager ประจำที่ Grand Fortune Hotel Nakhon Si Thammarat จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Assistant Housekeeping Manager [ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกแม่บ้าน] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Student Trainee (นักศึกษาฝึกงาน) จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
23.04.2024 |
Floor Supervisor จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
23.04.2024 |
Chief Accountant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Assistant Human Resource Manager ประจำที่ โรงแรมฟอร์จูน โคราช จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Duty Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Sales Executive ประจำที่ Fortune Saeng Chan Beach Hotel Rayong จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Marketing & Communications Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Sales Manager - Wedding & Event จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Sales Manager - Corporate จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Chief Account ประจำที่ Fortune Saeng Chan Beach Hotel Rayong จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Chief Accountant ประจำที่ Grand Fortune Hotel Nakhon Si Thammarat จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
เจ้าหน้าที่ความปลอดภัย ระดับวิชาชีพ จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Club Floor Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Chef de Partie จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
23.04.2024 |
Fitness Instructor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Account Supervisor ประจำที่ Grand Fortune Hotel Nakhon Si Thammarat จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Chief Steward จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Commis II (Main Kitchen) จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Bell Attendant [พนักงานยกกระเป๋า] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |