×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 24.01.2019 | Viewers 1,750
Salary :
เงินเดือน
40,001 - 50,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- เพศชาย/หญิง อายุ 25-45 ปี

- Experience in Marketing or related filed more than 3 years
- Good command of English both spoken and written
- Proficiency in Microsoft Word,Excel,Power point and Publisher
- Good knowledge in digital media, social media and content creation
- Be able to develop a marketing plan and strategies
- Creative Skills
- Hands on experience in Photoshop and lllustrator would be plus
- Enthusiastic with creative ideas, initiative and strong analytical skill
- Exceptional organizational and project management skills, capable of handling multiple projects simultaneously
Job Details
รายละเอียดงาน
-Develop and execute the strategic marketing and branding plan for Restaurant Business to ensure sales growth, achieve revenue and profit target both short term and long term to meet with company objectives and goals
-Plan new product direction, marketing campaigns, promotions, activities, events in the restaurant and coordinate with operation department for update new activity, new menu launch and promotion alignment
-Manage and in charge of the media plan for online and offline ( media display in the restaurant and other places ) and follow through all the Processes, executions and the evaluations including briefing and working with graphic designers for the final marketing advertisement
-Work closely and collaborate with several advertising agencies both Thai and International and other vendor partner to manage restaurant brand marketing campaigns
-Study and understand consumer insights and market situation in order to define marketing opportunities and relevant occasion for delivering yearly marketing plan and support new business opportunities
-observe and provide feedback on operational results to operations in marketing aspects
-Keep updated on the trend off food both Thai and International
-Analyze consumer and market insights by reviewing metrics such as sales volume, market share, pricing and distribution, and by conducting consumer research
-Other duties and responsibilities as assigned
Welfare
สวัสดิการ
สวัสดิการ
1.รายได้ดี
2.มีเงินเดือนประจำ
3.อาหารพนักงานฟรีวันละ 2 มื้อ
4.ปรับเงินเดือนประจำปี
5.ประกันสังคม
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด