×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.05.2022 | Viewers 1,685
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตห้วยขวาง]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-Experience in customer service and answering feedback and complaints

-Strong managerial leadership skills, including conflict resolution, coaching, development, and fosters a work environment.

-Excellence in Communication skills (written /verbal)

-Hospitable and service-minded.
Job Details
รายละเอียดงาน
- As a policy, the hotel Management wishes to encourage to channelize requests and complaints of guests, as much as possible, through the Duty Manager - Guest Relations. Therefore, he should, as much as possible, be available in the lobby area in order to handle requirements and answer the Duty Manager- s telephone extension. This, in particular during the morning and afternoon shifts, when the other Department Heads are in and the hotel has the highest volume of guests requests.

- Handles matters related with proper billing and investigates any guest comments coordinates guests in relation with emergency plans (fire, accident, theft, etc.)

- During check-in and check-out, greets who may be waiting, offering assistance to avoid any delays.

- Is to maintain a log-book and record any unusual incidents and check any important matters that need follow-up.

- Is to make unscheduled tours of the hotel and the various Departments to enact security and supervision, particularly during the evening, night and early morning.

- Is to be involved under the Front Office Manager- s supervision, in the front desk, reservation, FO Cashier Procedures and is to be aware of reservations forecast, room status, open & closed dates and availability of rooms.

- Is to coordinate with the Housekeeper in controlling the lost & found articles.

- Is responsible of preparing guest accident reports, check on complaints, VIP list, incoming VIP list and is to liaise with the Credit Manager on guest accounts above the limit set by Management and on - suspicious room accounts-

- Is to check the blocking of rooms for incoming VIP and pre-register the registration card.

- With regard to credit, must be thoroughly familiar with credit regulations. Assists the Front Office Manager regarding payment by guest whose bills are overdue.

- Is to fill a duty check list and include it into the log-book whenever requested.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด