รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 19.05.2017 | Viewers 1,379
Salary : เงินเดือน |
20,001 - 25,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
2 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Female or Male
Excellent health
Good service mind
Able to work on shift basis
Good command of written and spoken English
Good interpersonal skills
Thai Nationality
Excellent health
Good service mind
Able to work on shift basis
Good command of written and spoken English
Good interpersonal skills
Thai Nationality
Job Details
รายละเอียดงาน
- Supervises and participates in serving guest at the Front Desk according to standards.
- Ensures all guest requests and complaints are handled appropriately adhering to the hotel- s general guidelines for service recovery.
- Ensures all opening and closing duties are implemented in accordance with established standards.
- Approves rebates within the amount parameters as specified by the hotel- s policies & procedures.
- Ensures the correct implementation of all cash-handling procedures.
- Welcomes all guests at the Front Desk.
- Coordinates with Housekeeping concerning room status and others.
- Checks guest history, arrival list and ensures all routing and special instructions are properly implemented.
- Conducts daily shift briefings.
- Follows up on work and maintains logbook.
- If on early shift implement room allocation and ensures preparation of VIP amenities.
- Ensures all guest requests and complaints are handled appropriately adhering to the hotel- s general guidelines for service recovery.
- Ensures all opening and closing duties are implemented in accordance with established standards.
- Approves rebates within the amount parameters as specified by the hotel- s policies & procedures.
- Ensures the correct implementation of all cash-handling procedures.
- Welcomes all guests at the Front Desk.
- Coordinates with Housekeeping concerning room status and others.
- Checks guest history, arrival list and ensures all routing and special instructions are properly implemented.
- Conducts daily shift briefings.
- Follows up on work and maintains logbook.
- If on early shift implement room allocation and ensures preparation of VIP amenities.
Welfare
สวัสดิการ
2 days off per a week
14 public holidays
7 vacations
Birthday leave
Uniform
2 meals per a day
Social security
Group medical insurance
Private stay in property in Onyx Hospitality Group
14 public holidays
7 vacations
Birthday leave
Uniform
2 meals per a day
Social security
Group medical insurance
Private stay in property in Onyx Hospitality Group
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |