×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 04.08.2017 | Viewers 1,610
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Krabi
กระบี่

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
3 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. Experienced as Resident Manager in world-class five star hotel of at least 3 years experience
2. Experience in large volume operations
3. Able to manage large and diverse operations.
4. Demonstrable achievements in improving customer satisfaction.
5. Profound English verbal and writing knowledge along with perfect computer proficiency
6. Sales & Marketing knowledge in the travel trade is a benefit
7. Ability to work with a variety of team members and levels of authority
8. Bachelor's Degree in Business or hospitality management
9. Applicants should possess an outstanding career record in the hotel industry with a successful track record of achievements.
10. Excellent leadership skills
Job Details
รายละเอียดงาน

- Actively supports the development, training, mentoring of associates.

- Knows how and when to impose deadlines and delegate tasks.

- Adheres to Marriott EEO and AA policies.

- Manages quality process in areas of customer service and associate satisfaction.

- Demonstrates leadership by example

- Motivates and provides a work environment in which associates are productive.

- Demonstrates self-confidence, energy and enthusiasm

- Has effective public speaking and presentation skills

- Presents ideas, expectations and information in a concise, well-organized way.

- Uses effective listening skills.

- Identifies positive public relations and teamwork opportunities.

- Manages group or interpersonal conflict situations effectively.

- Understand how to manage in a culturally diverse work environment.

- Establish, measure, monitor, and evaluate process policies and procedures.

- Uses problem solving methodology for decision making and follow up

- Understand how to develop business plan and evaluate business trends to modify strategies.

- Interprets analyzes and manages budget to meet business objectives.

- Has personal Integrity, manages time well, highly visible in areas of responsibility.

- Provides constructive coaching and counseling to associate.

ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด