รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 10.12.2019 | Viewers 3,935
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 25 years old อายุไม่เกิน 25 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Bachelor Degree in any field.
2. Minimum 1 years of experience in similar position preferably in the hospitality business.
3. Proficiency in English and computer literate.
4. Able to work under pressure.
5. Positive approach to customer service.
6. Able to effectively operate a telephone system
2. Minimum 1 years of experience in similar position preferably in the hospitality business.
3. Proficiency in English and computer literate.
4. Able to work under pressure.
5. Positive approach to customer service.
6. Able to effectively operate a telephone system
Job Details
รายละเอียดงาน
DUTIES AND RESPONSIBILITIES:
1. Handles and transfers all incoming calls according to the standards and procedures of the hotel.
2. Handles inquiries by providing appropriate information.
3 Assists in locating guests and employees when requested.
4. Ensures that guests expectations are met or exceeded by providing an efficient, friendly and attentive service.
5 Updates telephone guides in the hotel computer system.
6. Handles the hotel wake up and voice mails systems.
7. Takes and forwards messages accurately and in a timely manner.
8. Handles the hotel's paging system.
9. Administers the hotel's billing system for telephone charges.
10. Handles customer complaints if possible, or reports them to supervisors.
1. Handles and transfers all incoming calls according to the standards and procedures of the hotel.
2. Handles inquiries by providing appropriate information.
3 Assists in locating guests and employees when requested.
4. Ensures that guests expectations are met or exceeded by providing an efficient, friendly and attentive service.
5 Updates telephone guides in the hotel computer system.
6. Handles the hotel wake up and voice mails systems.
7. Takes and forwards messages accurately and in a timely manner.
8. Handles the hotel's paging system.
9. Administers the hotel's billing system for telephone charges.
10. Handles customer complaints if possible, or reports them to supervisors.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |