รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 09.01.2019 | Viewers 3,195
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Satun
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai National only and age not over 35 years old
- Can starting working immediately would be an advantage
- Good English conversation skills and excellent inter personal skills.
- Has service minded.
- Willing to work in Hotel Business.
- Able to work as a shift.
- Bachelor's degree in a hospitality or related fields & Fresh graduate welcomed.
- Thai nationality only.
- Can starting working immediately would be an advantage
- Good English conversation skills and excellent inter personal skills.
- Has service minded.
- Willing to work in Hotel Business.
- Able to work as a shift.
- Bachelor's degree in a hospitality or related fields & Fresh graduate welcomed.
- Thai nationality only.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Welcoming VIPs and all guests and process of check-in and check-out.
- Ensuring the arrangements are prepared prior guests check in.
- In charge of Hotel Inspection and provide the necessary information to the guests.
- Assisting hotel guests during their stay.
- Serve as the main point of contact for regular guests and VIP Guests and ensure hotel departments are fully briefed on their requirements.
- Demonstrate a thorough understanding of all facilities and services provided within the hotel and identify opportunities for up-selling and promoting when appropriate
- Assist with other departments, as necessary
- Ensuring the arrangements are prepared prior guests check in.
- In charge of Hotel Inspection and provide the necessary information to the guests.
- Assisting hotel guests during their stay.
- Serve as the main point of contact for regular guests and VIP Guests and ensure hotel departments are fully briefed on their requirements.
- Demonstrate a thorough understanding of all facilities and services provided within the hotel and identify opportunities for up-selling and promoting when appropriate
- Assist with other departments, as necessary
Welfare
สวัสดิการ
1. เงินเดือน
2. ค่าบริการ
3. อาหาร
4. ชุดยูนิฟอร์ม
5. ประกันสังคม
6. วันหยุดประจำสัปดาห์
7. ค่าเดินทาง
8. OT
ฯลฯ
2. ค่าบริการ
3. อาหาร
4. ชุดยูนิฟอร์ม
5. ประกันสังคม
6. วันหยุดประจำสัปดาห์
7. ค่าเดินทาง
8. OT
ฯลฯ
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |