รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 24.12.2019 | Viewers 1,824
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-Diploma and above in hospitality or related field.
-1 or 2 years experienced in front office
-Be conversant with the Front Office computer systems.
-Positive Attitude
-Pleasant personality
-Good command of English
-Highly responsible and able to work under pressure
-Ability to stand for long periods of time.
Experience and a thorough understanding of
Front Office operations.
-Good Relationship & service minded
-1 or 2 years experienced in front office
-Be conversant with the Front Office computer systems.
-Positive Attitude
-Pleasant personality
-Good command of English
-Highly responsible and able to work under pressure
-Ability to stand for long periods of time.
Experience and a thorough understanding of
Front Office operations.
-Good Relationship & service minded
Job Details
รายละเอียดงาน
-Responsible for the smooth operation of check-in and check-out, guest services, guest satisfaction and rectifying any issues that arise.
-Responsible for scheduling the staff and is expected to be knowledgeable and capable of performing all front desk tasks.
-Trains, supervise in the evaluation of front office staff
-To supervise/delegate duties to staff within the section.
-To be concerned with disciplines and staff performance within the section.
-Respond to guest requests for special arrangements or services
-Responsible for scheduling the staff and is expected to be knowledgeable and capable of performing all front desk tasks.
-Trains, supervise in the evaluation of front office staff
-To supervise/delegate duties to staff within the section.
-To be concerned with disciplines and staff performance within the section.
-Respond to guest requests for special arrangements or services
Welfare
สวัสดิการ
1.ประกันสังคม
2.วันหยุดนักขัตฤกษ์ 13 วันต่อปี
3.วันหยุดพักร้อน 6 วันต่อปี
4.อาหารสำหรับพนักงาน
5.ค่าเข้ากะรอบดึก
6.ค่าคอมมิสชั่น
7.เซอร์วิสชาร์ช
2.วันหยุดนักขัตฤกษ์ 13 วันต่อปี
3.วันหยุดพักร้อน 6 วันต่อปี
4.อาหารสำหรับพนักงาน
5.ค่าเข้ากะรอบดึก
6.ค่าคอมมิสชั่น
7.เซอร์วิสชาร์ช
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |