รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.05.2017 | Viewers 2,080
Salary : เงินเดือน |
15,001 - 20,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
0 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Female หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai nationality.
- Bachelor's degree in related field, Hospitality is preferred
- New graduates are welcome to apply
- Good command of English, both verbal and written with pleasant personality
- High analytical and problem-solving skills
- Service-oriented with good attention to details
- Dynamic, energetic and self-motivated professional
- Good interpersonal skills and can work under pressure
- Experience in event and exhibition service industry is highly preferred
- Able to work in irregular hours
- Bachelor's degree in related field, Hospitality is preferred
- New graduates are welcome to apply
- Good command of English, both verbal and written with pleasant personality
- High analytical and problem-solving skills
- Service-oriented with good attention to details
- Dynamic, energetic and self-motivated professional
- Good interpersonal skills and can work under pressure
- Experience in event and exhibition service industry is highly preferred
- Able to work in irregular hours
Job Details
รายละเอียดงาน
- Ensure all guest queries or requests are handled in a polite and professional manner
- Provide high quality service of administrative support to guests at all times
- Handle complaints from guests in a professional way with effective solutions
- Deliver a high level of liaison with other departments when necessary
- Able to present a positive image of the organization
- Provide high quality service of administrative support to guests at all times
- Handle complaints from guests in a professional way with effective solutions
- Deliver a high level of liaison with other departments when necessary
- Able to present a positive image of the organization
Welfare
สวัสดิการ
สำหรับพนักงานประจำ สวัสดิการตามกฎหมายแรงงานทุกอย่าง และส่วนเพิ่มคือ
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ฟรีอาหารกลางวัน
- สวัสดิการด้านการประกันกลุ่ม ความคุ้มครองด้านสุขภาพ อุบัติเหตุ และชีวิต
- วันหยุดประเพณี 15 วัน
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี
- พนักงานประจำสำนักงานหยุดวันเสาร์ - วันอาทิตย์
- วันลาพิเศษโดยได้รับค่าจ้าง (เช่น การอุปสมบท การสมรส ลาคลอด เฝ้าไข้ พิธีศพ และลารับราชการทหารระดมพล ฯลฯ)
- เงินช่วยเหลือกรณีพนักงานประสบภัยพิบัติ
- พนักงานปฏิบัติการมียูนิฟอร์ม
- Service Charge สำหรับพนักงานบริษัท Food & Beverage
- รางวัลอายุงานครบ 5 ปี 10 ปี 15 ปี และ 20 ปี
- การตรวจสุขภาพประจำปี
- ห้องพยาบาล
- ของเยี่ยมไข้กรณีเจ็บป่วย
- เงินกู้เพื่อที่อยู่อาศัย
- ส่วนลดพิเศษร้านอาหาร Food Court
- การซื้อสินค้าอุปโภค - บริโภคราคาถูกประจำเดือน
- สมาชิกชมรมต่างๆ
- สังสรรค์ประจำปี งานกีฬาสี
ฯลฯ
- กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ
- ฟรีอาหารกลางวัน
- สวัสดิการด้านการประกันกลุ่ม ความคุ้มครองด้านสุขภาพ อุบัติเหตุ และชีวิต
- วันหยุดประเพณี 15 วัน
- วันหยุดพักผ่อนประจำปี
- พนักงานประจำสำนักงานหยุดวันเสาร์ - วันอาทิตย์
- วันลาพิเศษโดยได้รับค่าจ้าง (เช่น การอุปสมบท การสมรส ลาคลอด เฝ้าไข้ พิธีศพ และลารับราชการทหารระดมพล ฯลฯ)
- เงินช่วยเหลือกรณีพนักงานประสบภัยพิบัติ
- พนักงานปฏิบัติการมียูนิฟอร์ม
- Service Charge สำหรับพนักงานบริษัท Food & Beverage
- รางวัลอายุงานครบ 5 ปี 10 ปี 15 ปี และ 20 ปี
- การตรวจสุขภาพประจำปี
- ห้องพยาบาล
- ของเยี่ยมไข้กรณีเจ็บป่วย
- เงินกู้เพื่อที่อยู่อาศัย
- ส่วนลดพิเศษร้านอาหาร Food Court
- การซื้อสินค้าอุปโภค - บริโภคราคาถูกประจำเดือน
- สมาชิกชมรมต่างๆ
- สังสรรค์ประจำปี งานกีฬาสี
ฯลฯ
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |