×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 21.01.2020 | Viewers 1,279
Salary :
เงินเดือน
15,001 - 20,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตปทุมวัน]

Education :
การศึกษา
High School Education
มัธยมศึกษาตอนปลาย
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
High school or equivalent education required.
Must be able to speak, read, write and understand the primary language(s) used in the workplace.
- Must be able to read and write to facilitate the communication process.
- Requires good communication skills, both verbal and written.
- Must possess basic computational ability.
- Must possess basic computer skills.
Prior housekeeping experience required. At least one year
supervisory experience.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Responsible for the supervision, training and co-ordination of Public Area attendants.

- Ensure that Public Area attendants comply with the St. Regis uniform and grooming standards.

- Operate smooth, efficient, cost effective operation; including labor management, supervision of all aspects of services and inventory control.

- Manage all department functions including short and long term planning, as well as day to day operation.

- Maintain confidentiality of departmental and company affairs.

- Ensure projects are effectively implemented and meets departmental goals.

- Maintain all departmental assets including equipment repairs and maintenance.

- Ensure all responsible areas are well maintained, cleaned and organized including the pantry.

- Maintain the integrity of the property wide inspection program on a regular basis.

- Conduct morning and afternoon briefings for the Public area attendants and ensure that all relevant information communicated to them
- Ensures safety of keys at all times during working hours. Sign out at start of shift and sign in at completion of shift.

- Turns in all Lost and Found items following the standard procedure.

- Assist with the implementation and maintenance of training systems to ensure that associates have the necessary framework and skills to perform their job efficiently and effectively.

- Ensure compliance with legislated health and safety requirements within the workplace.

- Comply with all Corporate and Hotel Standards and Procedures.

- Proactively interact and assist staffs in a professional manner to foster and promote a cooperative and harmonious work environment.

- Respond to and resolve guests and/or staffs concerns in a professional manner.

- Ensure adherence to guest services within the St. Regis brand standard.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด