×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.04.2018 | Viewers 2,221
Salary :
เงินเดือน
10,001 - 15,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตปทุมวัน]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
KEY TASKS

- You ensure that all runs smoothly during the customer's stay. You are involved from the customer's arrival in the hotel, through to their paying and check-out. Other duties: - Answering the telephone - Handling the cash register and billing -
- Behaves and acts in an exemplary fashion, embodying the brand mindset
- Performs Front Office operations, applying the organizational structure defined by the Front Office Manager and the guest relation manager
- Together with the Guest Relations Manager, is jointly responsible for welcoming and taking care of guests throughout their stay
- Contributes to guest satisfaction at all times by providing high quality services throughout their stay
- Checks the remaining VIP guest arrivals and departures, prepare the appropriate invoices are present and correct, complete with receipts
- Provides a warm and friendly welcome for guest to encourage their loyalty
- Ensures that VIP- s guest requests take priority in daily operation
- Develops excellent relationships with guest throughout their stay
- Ensure internal procedures are duly applied
- Responsible for the daily organization of the section.
- Contribute to overall operational efficiency by performing relevant duties as assigned.


SKILLS

Level of Education
Bachelor / Licence
Areas of study
Hospitality
Professional experiences
1 to 2 years
Languages essential
Thai (Primary tongue)
English (Intermediate)
Chinese ( will be a plus)


ESSENTIAL AND OPTIONAL REQUIREMENTS

-Good command of both written and spoken English & Thai, computer skills are necessary
-Good personality
-Fresh graduated student are welcome
- Excellent customer service skills
- Organized and detail-oriented, good service mind with the ability to handle customer's complaint and enquiry
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
23.04.2024
Front Desk Supervisor
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Duty Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Asst. Guest Relation Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Sous Chef
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนกครัว
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนกแม่บ้าน
จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนก F&B (เสริฟ)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Guest Relation Officer (GRO)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนกต้อนรับส่วนหน้า
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงานฝ่ายบุคคล
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Front Desk Attendant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Bellman
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด