รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.04.2018 | Viewers 2,221
Salary : เงินเดือน |
10,001 - 15,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Female หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Details
รายละเอียดงาน
KEY TASKS
- You ensure that all runs smoothly during the customer's stay. You are involved from the customer's arrival in the hotel, through to their paying and check-out. Other duties: - Answering the telephone - Handling the cash register and billing -
- Behaves and acts in an exemplary fashion, embodying the brand mindset
- Performs Front Office operations, applying the organizational structure defined by the Front Office Manager and the guest relation manager
- Together with the Guest Relations Manager, is jointly responsible for welcoming and taking care of guests throughout their stay
- Contributes to guest satisfaction at all times by providing high quality services throughout their stay
- Checks the remaining VIP guest arrivals and departures, prepare the appropriate invoices are present and correct, complete with receipts
- Provides a warm and friendly welcome for guest to encourage their loyalty
- Ensures that VIP- s guest requests take priority in daily operation
- Develops excellent relationships with guest throughout their stay
- Ensure internal procedures are duly applied
- Responsible for the daily organization of the section.
- Contribute to overall operational efficiency by performing relevant duties as assigned.
SKILLS
Level of Education
Bachelor / Licence
Areas of study
Hospitality
Professional experiences
1 to 2 years
Languages essential
Thai (Primary tongue)
English (Intermediate)
Chinese ( will be a plus)
ESSENTIAL AND OPTIONAL REQUIREMENTS
-Good command of both written and spoken English & Thai, computer skills are necessary
-Good personality
-Fresh graduated student are welcome
- Excellent customer service skills
- Organized and detail-oriented, good service mind with the ability to handle customer's complaint and enquiry
- You ensure that all runs smoothly during the customer's stay. You are involved from the customer's arrival in the hotel, through to their paying and check-out. Other duties: - Answering the telephone - Handling the cash register and billing -
- Behaves and acts in an exemplary fashion, embodying the brand mindset
- Performs Front Office operations, applying the organizational structure defined by the Front Office Manager and the guest relation manager
- Together with the Guest Relations Manager, is jointly responsible for welcoming and taking care of guests throughout their stay
- Contributes to guest satisfaction at all times by providing high quality services throughout their stay
- Checks the remaining VIP guest arrivals and departures, prepare the appropriate invoices are present and correct, complete with receipts
- Provides a warm and friendly welcome for guest to encourage their loyalty
- Ensures that VIP- s guest requests take priority in daily operation
- Develops excellent relationships with guest throughout their stay
- Ensure internal procedures are duly applied
- Responsible for the daily organization of the section.
- Contribute to overall operational efficiency by performing relevant duties as assigned.
SKILLS
Level of Education
Bachelor / Licence
Areas of study
Hospitality
Professional experiences
1 to 2 years
Languages essential
Thai (Primary tongue)
English (Intermediate)
Chinese ( will be a plus)
ESSENTIAL AND OPTIONAL REQUIREMENTS
-Good command of both written and spoken English & Thai, computer skills are necessary
-Good personality
-Fresh graduated student are welcome
- Excellent customer service skills
- Organized and detail-oriented, good service mind with the ability to handle customer's complaint and enquiry
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
23.04.2024 |
Front Desk Supervisor จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Duty Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Asst. Guest Relation Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Sous Chef จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานแผนกครัว จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานแผนกแม่บ้าน จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานแผนก F&B (เสริฟ) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Guest Relation Officer (GRO) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานแผนกต้อนรับส่วนหน้า จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานฝ่ายบุคคล จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Front Desk Attendant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
23.04.2024 |
Bellman จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |