แจ้งวันหยุดเทศกาลสงกรานต์ปี 2567 เว็บไซต์ hoteljob.in.th จะหยุดให้บริการในส่วนของออฟฟิศ ตั้งแต่วันที่ 13 เม.ย. 2567 ถึง 16 เม.ย. 2567
ในส่วนของหน้าเว็บไซต์ให้บริการตามปกติ และเนื่องในเทศกาลสงกรานต์ 2567 เราขออวยพรลูกค้าผู้มีอุปการคุณ และผู้ใช้งานเว็บไซต์ทุกท่าน
" สวัสดีปีใหม่ไทย 2567 ขออวยพรให้ท่านและครอบครัว มีความสุข สุขภาพแข็งแรง ร่ำรวยเงินทอง
ประสบความสำเร็จในหน้าที่การงาน มีแต่สิ่งดีๆ เข้ามาในชีวิตตลอดปีนี้และปีต่อๆ ไป "
×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 28.03.2017 | Viewers 928
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Pranburi
ปราณบุรี

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน

- To build and maintain confidence and credibility with all hosts from Atmosphere to Innerspheres level

- Acts as an objective third party in counseling, problem solving or conflict situations where learning issues are involved

- Actively seek for feedback from the Management on which learning programs are needed and to schedule such programs or initiatives to be conducted

- Facilitate the First day orientation and monitor the progress of all new hires within their probationary period
- Conduct the Train The Trainer program and its follow ups skills program
- Actively participate in the Resort committee i.e. HCIM, Four Houses, Eco Team, Health and Safety, etc
- To assist the Department Heads in identifying the Training Needs within their department
- Create and produce the annual Training Needs Analysis and the Resort Training Plan for the Management
- Produce Monthly Training / Learning Calendar
- Drive and participate in Standard achievement (i.e. best practices, Richey survey, etc) by testing, training, coaching, campaign and other initiatives
- Prepare the annual Learning and Development Budget and to continuously monitor the department expenses
- Analyze guest comments, service recovery, Richey Report to improve service levels and close performance gaps
- To communicate the effects of the learning function through bulletin board, Host News Letter and other media
- To ensure department Learning and Development goals and objectives are set and achieved
- To assist with the compilation of the Resort- s and department- s Operation / Training Manuals
- To plan, implement and monitor the following training are effectively conducted:
o Orientation
o Hygiene Training
o Health and Safety Training
o Fire Training
o Language Training
- To coordinate and monitor the Six Senses programs are conducted, includes Management Trainee program and all mandatory Six Senses courses, Departmental management and Development Program, Local Management Training Program
- To develop and to conduct various in house training program
- To perform special duties or project assigned from time to time and report the progress to the Management
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด