รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.09.2018 | Viewers 1,860
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
*Direct experience in Front Office operations at least 5 years in leading hotels
*Well understanding in Guest Experience Management
*Competence in Property Operating System, HMS
*Acquire Managerial Skills
*Good Communication Skills both writing and verbal
*Well understanding in Guest Experience Management
*Competence in Property Operating System, HMS
*Acquire Managerial Skills
*Good Communication Skills both writing and verbal
Job Details
รายละเอียดงาน
*Drive daily Front Office operations
*Monitor and manage Rooms Strategy
*Project Guest Satisfaction Score and Guest Experience Management
*Provide training and development for department team members
*Monitor and manage Rooms Strategy
*Project Guest Satisfaction Score and Guest Experience Management
*Provide training and development for department team members
Welfare
สวัสดิการ
*2 day off per week
*14 Public Holidays
*15 Annual Vacation days
*Service Charge
*Group Health/Life Insurance
*Uniform Laundry
*Hotel Staff Rate among Best Western Hotels & Resorts
*14 Public Holidays
*15 Annual Vacation days
*Service Charge
*Group Health/Life Insurance
*Uniform Laundry
*Hotel Staff Rate among Best Western Hotels & Resorts
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |