รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 21.11.2018 | Viewers 4,064
Salary : เงินเดือน |
10,001 - 15,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Vocational Certificate ปวช |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
3 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. Thai citizen with knowledge of institutional Housekeeping processes and practices.
2. Vocational Diploma or equivalent education is required.
3. Three months of internship experience in the Luxury hotel or at least one year of Housekeeping Coordinator/Clerk experience in the Business hotel.
4. Ability to rotate shifts and works 6 days a week.
2. Vocational Diploma or equivalent education is required.
3. Three months of internship experience in the Luxury hotel or at least one year of Housekeeping Coordinator/Clerk experience in the Business hotel.
4. Ability to rotate shifts and works 6 days a week.
Job Details
รายละเอียดงาน
A Housekeeping Coordinator is responsible for the day-to-day operation of the Housekeeping unit to insure that the Housekeeping unit operates efficiently, meets performance goals, timelines and standards, and stays within defined budgetary parameters for equipment, supply and personnel expenses.
For more information, kindly see the following tasks;
Manage the Housekeeping office.
Receive all incoming calls and respond accordingly.
Allocate room and task lists to team members.
Ensure keys are issued in line with security procedures.
Control guests' Lost & Found.
Carry out administrative duties.
Liaise with Reception and Guest Relations to ensure all information is communicated efficiently and promptly.
Perform custodial duty in the absence of crew members or as otherwise needed.
For more information, kindly see the following tasks;
Manage the Housekeeping office.
Receive all incoming calls and respond accordingly.
Allocate room and task lists to team members.
Ensure keys are issued in line with security procedures.
Control guests' Lost & Found.
Carry out administrative duties.
Liaise with Reception and Guest Relations to ensure all information is communicated efficiently and promptly.
Perform custodial duty in the absence of crew members or as otherwise needed.
Welfare
สวัสดิการ
1.Salary
2.Service Charge
3.Bonus
4.Provident Fund
5.Flexible Working Hour
6.Annual Leave
7.Group Insurance
8.Social Security
9.Meals
10.Uniform
2.Service Charge
3.Bonus
4.Provident Fund
5.Flexible Working Hour
6.Annual Leave
7.Group Insurance
8.Social Security
9.Meals
10.Uniform
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
08.04.2024 |
Server จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
08.04.2024 |
Hostess (Female Only) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
08.04.2024 |
Bartender (บาร์เทนเดอร์) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
08.04.2024 |
Security Staff (พนักงานรักษาความปลอดภัย) จำนวน 4 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
08.04.2024 |
Guest Relations Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
08.04.2024 |
Front Office Assistant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000 |
|
30.03.2024 |
Internship Students (นักศึกษาฝึกงาน ต้อนรับส่วนหน้า/แม่บ้าน/ช่าง/ครัว/เสิร์ฟ) จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |
|
30.03.2024 |
Purchasing Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
30.03.2024 |
Security Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000 |