รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.01.2019 | Viewers 1,710
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male ชาย |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Minimum education of Bachelor degree in Business Administration, Marketing or relevant discipline
- Have excellent English communication skills both in written and spoken
- Excellent communication, presentation, and interpersonal skills
- Minimum of 1 years in relevant experience in a similar capacity
- Strong knowledge of e-commerce technology
- Have excellent English communication skills both in written and spoken
- Excellent communication, presentation, and interpersonal skills
- Minimum of 1 years in relevant experience in a similar capacity
- Strong knowledge of e-commerce technology
Job Details
รายละเอียดงาน
- Manage online marketing plans and strategies: drive online revenue and increase usage
- Manage social media marketing strategies, developing brand awareness and building online communities to improve customer loyalty and retention
- Manage e-mail marketing to promote customer loyalty and to generate incremental revenue
- Improve the design, usability and content of the brand websites for the promotion and growth of the business
- Develop a strategic plan of digital projects, campaigns and activities that enhance the customer experience when interacting with the brand
- Provide guidance and marketing communications for online promotion and advertising
- Monitor competitors' performance including pricing strategies and product improvement
- Manage social media marketing strategies, developing brand awareness and building online communities to improve customer loyalty and retention
- Manage e-mail marketing to promote customer loyalty and to generate incremental revenue
- Improve the design, usability and content of the brand websites for the promotion and growth of the business
- Develop a strategic plan of digital projects, campaigns and activities that enhance the customer experience when interacting with the brand
- Provide guidance and marketing communications for online promotion and advertising
- Monitor competitors' performance including pricing strategies and product improvement
Welfare
สวัสดิการ
- 7,000 Baht Fixed Service Charge
- Free Meals at Associate Canteen
- Social Insurance
- Work 5 days/Week
- 13 Public Holidays/Year
- 6-Days Vacation/Year (Increase as Job Duration)
- Annual Bonus
- Annual Staff Party
- Monthly Associate Birthday Party
- Free Meals at Associate Canteen
- Social Insurance
- Work 5 days/Week
- 13 Public Holidays/Year
- 6-Days Vacation/Year (Increase as Job Duration)
- Annual Bonus
- Annual Staff Party
- Monthly Associate Birthday Party
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
28.03.2024 |
Asst. Catering Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Revenue Analyst จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Restaurant Sales Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Italian Chef จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Security Officer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Sales Coordinator จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Director of Sales จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Sales Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Assistant Sales Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
25.03.2024 |
Driver จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |