×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 24.05.2023 | Viewers 3,946
Salary :
เงินเดือน
15,001 - 20,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male
ชาย
Age :
อายุ
Not over 30 years old
อายุไม่เกิน 30 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Male / Female / Transgender age between 22-27 years old.
2.Thai Nationality holding High school / Diploma degree with pleasant personality.
3.Good Personality, energetic and enthusiastic.
4.Proficiency in English both written and spoken.
5.Be able to work under pressure and within team environment.
6.Be able to establish good guest relation.
7.Service minded, friendly and helpful.
8.Experiences in hospitality or hotel - is advantage.
9.Fresh graduates are also welcome to apply.
10.Can work as shift.
11.Speaking other languages is considered.
12.Basic computer skills and knowledge of office technology / equipment.
13.Experience in Opera system is advantage.
14.TOEIC 500 is required.
Job Details
รายละเอียดงาน
JOB PURPOSE:

Serving guests at the front desk while providing our - Service Mind- and the highest level of service possible in an efficient, courteous and professional manner to make them the first impression. Creates and maintains guest loyalty by providing exceptional service and hospitality towards guests. Creates a hospitable and professional atmosphere in working area to ensure that the total guest satisfaction. Greeting and registering guest, providing outstanding guest service during their stay and setting the guest- s account upon completion of their stay.

GENERAL MISSION:
1. Assists guests and ensures their stays at the hotel are comfortable and an experience to remember.
2. Responsible for the registration, rooming list, checking-out of hotel guests.
3. Provides accurate information and details concerning hotel facilities, venues, functions and handles of guest esquires.
4. Handles the delivery of room key card.
5. Will be dynamic and efficient to serve all guests approaching the Guest Service with a professional, warm and positive attitude. He/she will be a main actor in the check-in and check-out process which occur at the front desk and will be available to assist the guest in any of his request.
Welfare
สวัสดิการ
1. Training & Education
2. 5 days working / 2 days off
3. Good Service Charge
4. Provident Fund
5. Social Security
6. 17 Public Holidays per year
7. Annual Leave
8. Birthday Leave and Gift
9. Wedding , New born and Funeral remuneration
10. Annual Physical Check up
11. 25% Discount off on All F&B Outlets
12. Special rate for Accommodation
13. Group Accident/Life Insurance
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด