×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.09.2019 | Viewers 4,411
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Male/Female
Command in English
Job Details
รายละเอียดงาน
- Assign tasks and ensure all staff positions are covered for duration of shift
- Field complaints and address visitor concerns
- Answer phone inquiries, direct calls, and provide basic information
- Oversee and manage support staff, receptionists, and security guards
- Address complaints and requests with quality customer-service skills
- Recruit and train new employees
- Maintain office equipment such as photocopier, fax machine, etc.
- Monitor front desk and ensure all employees comply with all security procedures for visitors
- Oversee mail deliveries, packages, and couriers
- Purchase, track, and invoice office supplies
- Create, organize, and maintain scheduling for all employees
- Ensure front desk is covered at all times
- Perform bookkeeping, reservations, and clerical duties
- Assist in planning company events, meetings, luncheons, and employee team building activities or special projects as needed
Welfare
สวัสดิการ
สวัสดิการพนักงาน:-
1. เงินรับขวัญบุตร
2. เงินค่ากะเช้า และ กะดึก
3. เงินเบี้ยขยัน
4. ประกันชีวิต
5. เงินรางวัลค่าพนักงานแนะนำพนักงาน
6. เงินรางวัลค่าพี่เลี้ยง
7. เงินกู้ยืม (ไม่คิดดอกเบี้ยผ่อนชำระ 3 งวด)
8. เงินช่วยค่างานศพ (บิดามารดา ภรรยาบุตร เสียชีวิต)
9. เงินช่วยค่ารักษาสำหรับผู้ที่ยังไม่ได้รับสิทธิประกันสังคม
10. เงินรางวัลค่าสร้างความประทับใจให้ลูกค้า
11. เงินค่าความสามารถทางภาษา
12. เวลาทำงาน 8 ช.ม ( พัก 1 ชม. )
13. วันหยุดประจำเดือน 8 วัน
14. วันหยุดพักร้อน 7-14 วัน (ตามระดับ และ อายุงาน)
15. วันหยุดพิเศษ 1 วัน ในวันคล้ายวันเกิด
16. วันหยุดพิเศษ 3 วันสำหรับพนักงานชายที่ภรรยาคลอดบุตร
17. วันหยุดพิเศษ 5 วันกรณี บิดา มารดา ภรรยา บุตร เสียชีวิต
18. เงินรางวัลพนักงานดีเด่นประจำไตรมาศ / ประจำปี
19. การประเมินผลและการปรับค่าจ้างประจำปี
20. งานเลี้ยงวันเกิด / งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี
21. ตู้เก็บของพนักงาน / อาหารสำหรับพนักงาน
22. กิจกรรม และ การฝึกอบรม
Contact
ข้อมูลติดต่อ
Human Resources Department (Human Resources Management)
- The Salil Hotel Sukhumvit Soi 57 - Salil Hotel Sukhumvit Soi Thonglor 1 - Salil Hotel Sukhumvit Soi 8 - Salil Hotel Sukhumvit Soi 11  กรุงเทพ
เว็บไซต์ : www.salilhotel.com
อีเมล์ :
เบอร์โทรศัพท์ :

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
21.10.2019
Waitress and Waiter (Thonglor Soi 1)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
17.10.2019
Assistant Reservation Manager (ปฏิบัติงาน สุขุมวิทซอย 11)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
10.10.2019
Steward (ปฏิบัติงานที่ทองหล่อ ซอย1)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 0 - 10,000
register
07.10.2019
Commis I (ปฏิบัติงานที่ทองหล่อ ซอย1)
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
07.10.2019
Demi Chef (ปฏิบัติงานที่ซอยทองหล่อ 1)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
03.10.2019
Guest Service Supervisor ปฏิบัติงาน สุขุมวิท 57
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
01.10.2019
Director of Food & Beverage (Salil Hospitality)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.09.2019
Genie Master /Front Office Manager (ปฏิบัติงานที่สุขุมวิท 57)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
26.09.2019
Executive Fairy /GRM (ปฏิบัติงานที่สุขุมวิท 57)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register