×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 15.11.2017 | Viewers 1,277
Salary :
เงินเดือน
10,001 - 15,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Phuket
ภูเก็ต

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
2 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด

- High school diploma/GCSE/ O- level equivalent
- Excellent Speaking, listen and written English
- Marketing or Sales Experince in Hospitality or time share
Job Details
รายละเอียดงาน
Policies and Procedures
-Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
-Protect the privacy and security of guests and coworkers.
- Follow company and department policies and procedures.
- Ensure personal appearance is clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.

Guest Relations
- Contact, greet and welcome all arriving/returning owners, prospective owners and leads promptly and professionally with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guest's name when possible.
- Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process to resolve issues, delight, and build trust.
- Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell.
- Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.

Communication

- Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.
-Talk with and listen to other employees to effectively exchange information.

Working with Others
- Support all co-workers and treat them with dignity and respect.
- Develop and maintain positive and productive working relationships with other employees and departments.
- Handle sensitive issues with employees and/or guests with tact, respect, diplomacy, and confidentiality.
- Assist in creating a pleasant team work environment and maintain a productive and positive team spirit.

Quality Assurance/Quality Improvement
-
- Comply with quality assurance expectations and standards.
- Demonstrate total understanding of the Maikhao Beach Club culture as well as those standards of conduct and operation that exist with Marriott Vacation Club International (MVCI). Uphold MVCI- s highest standards of integrity and guest service.

Sales

- Promote awareness of brand image internally and externally.
- Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott.

Welfare
สวัสดิการ
- Salary + Commission
- 5 days work week
- Medical insurance
- Life insurance
- Social security
- Provident Fund
- Meal & Laundry allowance
- Bonus
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด