รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 28.01.2020 | Viewers 1,413
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-Minimum 3-4 years in similar positions with related experience in luxury hotels and organizations.
-Excellent English literate in both oral and written communication.
-Strong interpersonal skill.
-Excellent organization skill and control.
-Demonstrate ability to well co-ordinate, communicate and influence the team members.
-Able to work independently on tasks and special projects.
-Resistance to positive pressure with flexibility and adaptability.
-Excellent English literate in both oral and written communication.
-Strong interpersonal skill.
-Excellent organization skill and control.
-Demonstrate ability to well co-ordinate, communicate and influence the team members.
-Able to work independently on tasks and special projects.
-Resistance to positive pressure with flexibility and adaptability.
Job Details
รายละเอียดงาน
SCOPE OF RESPONSIBILITIES
Directly reports to SO GM while being SO GM- s good representative in
every ways to ensure effective liaison with the management team.
Strongly support SO GM in achieving a successful execution,
hard-working and super-efficient.
MAIN DUTIES & TASK LISTS
-Performs efficiently all administrative management tasks as the Executive Office- s Manager.
-Provides very good relationship, operational support, co-ordination and assistance to other departments.
-Gains level of trust and continue building further relationship with the Owning Company and AccorHotels.
-Provides full support and assistance for any requests by the Hotel Owners, management and staff.
-Participates as a member of management and advises on administrative matters, as required.
-Ensures that the day to day administrative needs are fulfilled.
-Maintains professional business confidentiality.
-Ensures proper distribution of information from SO GM- s Office to all concerned as required.
-Keeps confidential information as
-Handles all guests- queries in efficient manner and establish an amicable relationship with all Hotel guests.
-Ensures support for the compilation, submission, distribution and reporting of all documents.
-Ensures proper timeliness, accurateness and properly safe keeping and filing of all administrative documents.
-Interacts with guests as required on behalf of SO GM and the Management.
Directly reports to SO GM while being SO GM- s good representative in
every ways to ensure effective liaison with the management team.
Strongly support SO GM in achieving a successful execution,
hard-working and super-efficient.
MAIN DUTIES & TASK LISTS
-Performs efficiently all administrative management tasks as the Executive Office- s Manager.
-Provides very good relationship, operational support, co-ordination and assistance to other departments.
-Gains level of trust and continue building further relationship with the Owning Company and AccorHotels.
-Provides full support and assistance for any requests by the Hotel Owners, management and staff.
-Participates as a member of management and advises on administrative matters, as required.
-Ensures that the day to day administrative needs are fulfilled.
-Maintains professional business confidentiality.
-Ensures proper distribution of information from SO GM- s Office to all concerned as required.
-Keeps confidential information as
-Handles all guests- queries in efficient manner and establish an amicable relationship with all Hotel guests.
-Ensures support for the compilation, submission, distribution and reporting of all documents.
-Ensures proper timeliness, accurateness and properly safe keeping and filing of all administrative documents.
-Interacts with guests as required on behalf of SO GM and the Management.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
19.04.2024 |
Room Attendant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
12.04.2024 |
Welcome Angel จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.04.2024 |
IT Officer (Veranda Resort Public Company Limited, Bangkok Office) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.04.2024 |
IT Officer (SO/ Bangkok) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.04.2024 |
Housekeeping Coordinator จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.04.2024 |
Sales Manager/Senior Sales Manager - Corporate จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
11.04.2024 |
Demi Chef de Partie - Thai Kitchen จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Duty Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Hotel General Manager (VL Phuket Company Limited (Veranda Resort Group) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Executive Sous Chef จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Director of Revenue จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
10.04.2024 |
Senior Sous Chef/ Sous Chef จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
09.04.2024 |
Club Signature Angel (Executive Floor) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
09.04.2024 |
Telephone Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
09.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานทุกแผนก จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
05.04.2024 |
Secretary to Head Culinary Designer จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
05.04.2024 |
Account Payable Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
05.04.2024 |
City Guru (Concierge) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
05.04.2024 |
Hostess - Red Oven จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
04.04.2024 |
Commis I - Butcher จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
03.04.2024 |
Assistant SO Guest Manager (Assistant Front Office Manager) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
03.04.2024 |
SO Guest Manager (Front Office Manager) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |