รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 03.08.2017 | Viewers 649
Salary : เงินเดือน |
20,001 - 25,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 30 years old อายุไม่เกิน 30 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Male,Fe Male
Age not over 35 year
Basic Microsoft Word,Excel,Power Point
Strong ability to work independent and under pressure.
Good command of written and verbal communications English.
Age not over 35 year
Basic Microsoft Word,Excel,Power Point
Strong ability to work independent and under pressure.
Good command of written and verbal communications English.
Job Details
รายละเอียดงาน
JOB PURPOSE
- Responsible for DOS correspondence and ensure smooth operation for sales department
- Responsible / Implement / Monitor International web site, Booking on line (GDS) and work closely with RSVN, F/O
KEY ACCOUNTABILITIES
- Attends weekly sales meeting to make sales minutes
- Tele-sales, handle al telephone called during sales make sales call
- Co-ordinates with operation
- Filing all documents, separate file for customer and for each sales person
- Hotel promotion - Room Budget
- Hotel representative - Sales minutes
- Travel Agent - Daily revenue report
- Corporate - Memorandum
- Booking on line - Minutes concern
* Arrange quotation for Accommodation, Food & Beverage, Function Rooms
* Prepare all documents for hotel inspection (Wedding, Party, Meeting & Room), sales calls, sales blitz
* Frequency fill in / update hotel information and room allotment on web site based on occupancy
* Searching for new web site and turn to be new prospect of hotel
* Create aggressive package to increase Revenue and ARR during green season
- Responsible for DOS correspondence and ensure smooth operation for sales department
- Responsible / Implement / Monitor International web site, Booking on line (GDS) and work closely with RSVN, F/O
KEY ACCOUNTABILITIES
- Attends weekly sales meeting to make sales minutes
- Tele-sales, handle al telephone called during sales make sales call
- Co-ordinates with operation
- Filing all documents, separate file for customer and for each sales person
- Hotel promotion - Room Budget
- Hotel representative - Sales minutes
- Travel Agent - Daily revenue report
- Corporate - Memorandum
- Booking on line - Minutes concern
* Arrange quotation for Accommodation, Food & Beverage, Function Rooms
* Prepare all documents for hotel inspection (Wedding, Party, Meeting & Room), sales calls, sales blitz
* Frequency fill in / update hotel information and room allotment on web site based on occupancy
* Searching for new web site and turn to be new prospect of hotel
* Create aggressive package to increase Revenue and ARR during green season
Welfare
สวัสดิการ
เงิน Incentive ประจำเดือน ( ขึ้นนอยู่กับผลประกอบการประจำเดือน ), อาหารฟรี , ชุดยินิฟอร์มพร้อมซักรีดฟรี, กองทุนสำรองเลี้ยงชีพ,สหกรณ์ออมทรัพย์,ตรวจสุขภาพประจำปี, งานเลี้ยงสังสรรค์ประจำปี ,กีฬาสีประจำปี, โบนัส, ปรับอัตราเงินเดือนประจำปี,ห้องพยาบาล,การ์ด ของขวัญและเค้กวันเกิดพนักงาน,เงินช่วยเหลืองานศพญาติเสียชีวิต,ห้องสันทนาการ ,ของเยี่ยมไข้พนักงานป่วยและคลอดบุตร,เงินช่วยเหลือพนักงานกรณีได้รับความเสียหายจากภัยธรรมชาติ, และอื่นๆตามที่กฏหมายกำหนด
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |