รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.08.2017 | Viewers 246
Salary : เงินเดือน |
10,001 - 15,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Female หญิง |
Age : อายุ |
Not over 25 years old อายุไม่เกิน 25 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
2 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1.Minimum education of Bachelor degree in Hotel Management or relevant degree.
2.Fresh graduate is welcome. Minimum of 1 years in Reception or Guest Service experience will be a strong plus
3.Have good English communication skills both in written and spoken
4.Pleasant personality with good communication and interpersonal skills
2.Fresh graduate is welcome. Minimum of 1 years in Reception or Guest Service experience will be a strong plus
3.Have good English communication skills both in written and spoken
4.Pleasant personality with good communication and interpersonal skills
Job Details
รายละเอียดงาน
1.Assists in maximizing room sales and revenue.
2.Prepares guest name lists.
3.Prepares for guest arrivals and departures.
4.Greets and addresses guests by name upon their check-in and check-out.
5.Assists guests while they are registering.
6.Assists guests with transportation arrangements, luggage, payment, etc.
7.Escorts guests to their rooms.
8.Informs Guest Service Attendants of guests- room number.
9.Shows the room features and facilities to guests.
10.Assists and follows up guests- requests and inquiries etc.
2.Prepares guest name lists.
3.Prepares for guest arrivals and departures.
4.Greets and addresses guests by name upon their check-in and check-out.
5.Assists guests while they are registering.
6.Assists guests with transportation arrangements, luggage, payment, etc.
7.Escorts guests to their rooms.
8.Informs Guest Service Attendants of guests- room number.
9.Shows the room features and facilities to guests.
10.Assists and follows up guests- requests and inquiries etc.
Welfare
สวัสดิการ
- 6 day off per month
- 2 meal per day
- Service charge
- Public Holidays
- Uniform
- Group Life Insurance
- Provident Fund
- Social Security Fund
- etc.
- 2 meal per day
- Service charge
- Public Holidays
- Uniform
- Group Life Insurance
- Provident Fund
- Social Security Fund
- etc.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
17.04.2024 |
Driver to Chairman จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
17.04.2024 |
Technician (ช่างเทคนิค) จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
17.04.2024 |
Training Manager (ผู้จัดการแผนกฝึกอบรม) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
17.04.2024 |
Director of Sales จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
17.04.2024 |
Secretary to Chairman จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000 |
|
17.04.2024 |
Account Payable จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
17.04.2024 |
Chief Accountant จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
17.04.2024 |
Financial Controller จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 80,001 - 90,000 |
|
17.04.2024 |
Assistant Executive Housekeeper (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกแม่บ้าน) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
17.04.2024 |
Assistant Front Office Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกต้อนรับ) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
17.04.2024 |
Assistant Chief Engineer (ผู้ช่วยหัวหน้าแผนกช่าง) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 20,001 - 25,000 |
|
17.04.2024 |
Sr. Sales Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
12.04.2024 |
Technician Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |