×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.03.2024 | Viewers 3,427
Salary :
เงินเดือน
50,001 - 60,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตวัฒนา]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
8 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Experience working in a similar role, minimum 2 - 3 years
- Highly developed Thai written language skills
- Fluent English language skills, spoken and written
- The ability to enthuse others with energy, initiative, creativity and imagination
- Experience of working in an international environment
- Experience of developing, implementing and evaluating effective communications strategies
- Solid administrative capabilities including Microsoft Outlook, Word, Excel and Powerpoint
- Ability to work on own initiative, excellent time management skills and the ability to multi-task
- Bachelor degree
- This position is only open to Thai nationals
Job Details
รายละเอียดงาน
- Prepares in close conjunction with department heads the Rooms section of the business plan and monitors budget versus actual results during the financial year.
- Monitors forecasts and personally takes control of the booking situation during - Closed- and - On Request- periods.
- Reviews all allotments regularly.
- Approves rebates above an amount as specified by the hotel- s policies & procedures.
- Plans and implements replacement of FF&E and OE in accordance with needs and available budget.
- Ensures that all rooms are presentable and in accordance with brand standards. Conducts random room checks and personally inspects all VIP 3 level rooms and above prior to arrival.
- Works together with the Sales & Marketing department in maximizing the hotel- s room yield.
- Implements a room / floors closing program for preventive maintenance.
- Ensures all Rooms departments operate in accordance with established standards.
- Ensures the hotel has an up-to-date emergency plan and coordinates all training, test and evaluation activities with the Manager of Engineering, Front Office Manager and Security.
- Follows up on all customers- feedback i.e. service recovery actions, improvement action plans.
Welfare
สวัสดิการ
- 8 day off per month
- The hotel floating service charge
- Meal allowance
- 15 Public Holidays
- Uniform provided and dry cleaned
- Group Life Insurance
- Medical Insurance
- Social Security Fund
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
24.04.2024
Sales Manager (Corporate)/ Freelance
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
24.04.2024
Agent, Reservations
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
24.04.2024
Assistant Front Office Manager (ผู้ช่วยผู้จัดการแผนกต้อนรับ)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
24.04.2024
Technician (ช่างเทคนิค)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
24.04.2024
Agent, Reservations & GSA
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 25,001 - 30,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด