รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 01.09.2023 | Viewers 2,158
Salary : เงินเดือน |
10,001 - 15,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Excellent English skills both written and verbal
- Good personality and healthy
- Excellent service mind
- Experience in position or similar position from Front Office at least 4 years ( prefer from 4 star hotel or above)
- Multi skills working.
- Can work as a team with positive thinking
- Knowledge in Opera system is a must
- Must have leader ship skills
- Good personality and healthy
- Excellent service mind
- Experience in position or similar position from Front Office at least 4 years ( prefer from 4 star hotel or above)
- Multi skills working.
- Can work as a team with positive thinking
- Knowledge in Opera system is a must
- Must have leader ship skills
Job Details
รายละเอียดงาน
- Service guests at Front desk
- Handle daily report and forecast report
- Handle incident case before coordinate to department concerned.
- Greets the VIP guests of the hotel. As directed by the Front office Manager, Performs special services for VIP Guest- s.
- Answers guests inquires, handles complaints and attend to the needs of the guests.
- To discuss all matters that needed to follow up with the next shift Reception Manager.
- Other as assigned.
- Handle daily report and forecast report
- Handle incident case before coordinate to department concerned.
- Greets the VIP guests of the hotel. As directed by the Front office Manager, Performs special services for VIP Guest- s.
- Answers guests inquires, handles complaints and attend to the needs of the guests.
- To discuss all matters that needed to follow up with the next shift Reception Manager.
- Other as assigned.
Welfare
สวัสดิการ
ค่าบริการ ( Service Charge)
ประกันชีวิต ประกันสุขภาพ (และครอบครัว)
ประกันสังคม
เงินโบนัสตามผลงาน
เงินช่วยเหลือ กรณีพนักงาน หรือครอบครัวเสียชีวิต
ทำงาน 5 วัน หยุด 2 วัน
อาหาร 3 มื้อ
อื่นๆ ตามกฏหมายกำหนด
ประกันชีวิต ประกันสุขภาพ (และครอบครัว)
ประกันสังคม
เงินโบนัสตามผลงาน
เงินช่วยเหลือ กรณีพนักงาน หรือครอบครัวเสียชีวิต
ทำงาน 5 วัน หยุด 2 วัน
อาหาร 3 มื้อ
อื่นๆ ตามกฏหมายกำหนด
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
28.03.2024 |
waitress & Waiter จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
27.03.2024 |
HR Supervisor จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
27.03.2024 |
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม F&B จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
27.03.2024 |
Therapist (พนักงานนวด) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
27.03.2024 |
Commis III จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |