×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 20.11.2018 | Viewers 2,468
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- 2 - 3 years experience in this field
- Must be able to speak, read, write and understand the primary language used in the workplace.
- Fluency in English, both written and verbal
- Good computer skills
- Good interpersonal & communication skills.
- Ability to work independently and as a team.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Assists the catering sales management in achieving budgeted revenue and costs.
- To enlarge clients base ensuring maximum utilization of banquet rooms according to set parameters.
- To negotiate with clients ensuring that profitability guidelines of the hotel are adhered to ensure guest needs and all requests are met.
- To work with the catering sales manager in preparing business plan for catering sales.
- Understands hotel operations and respective responsibilities of each department.
- Prepares event orders( banquet / conference)
- Coordinating function and events.
- Represents the hotel to the guest.
- Understands financial reports, analysis, budgets and make pricing decisions for the department.
- Coordinates works operations within the department as well as other related depart.
- Prevents and resolves all guest grievances.
- Demonstrates effective and appropriate interaction with guests whilst maintaining a professional approach and image.
- Possesses a high level of hotel product and service knowledge in order to explain and sell services and facilities to the guests.
- Maintains security of all data relevant to the department.
- Deals effectively with guests and colleagues from a variety of cultures and be a team player.
- Ensures all reporting and servicing deadlines are met on a timely basis.
- Carries out other tasks as directed by supervisors.
- Abides by both the hotel and Sheraton policies and procedures.
- Analyses evaluate and improve your personal performance on a continual basis.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด