×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 25.12.2017 | Viewers 1,076
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตคลองเตย]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
7 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Basic Functions:To responsible for maintaining efficient Front Office Operation through planning, organizing, staffing, executing and controlling the functions of the Department. Directs and co-ordinates the activities of the Front Office and responsible for the smooth operation which includes reservations, reception / cashiering, mail and information, bell service, business centre. The results achieved by this department must be in accordance with company objectives. The highest level of performance and quality standard of the Company is expected.
Job Details
รายละเอียดงาน
Primary Duties

1. To be accountable for the operations of the whole Front Office.

2. To establish systems, policies and procedures for each respective function in the Front
Office.

3. To plan, organize and manage the staffing of the whole Front Office functions.

4. To be responsible for maintaining high occupancy through the strategic planning and allocation or rooms.

5. To co-operate with other Department Heads to ensure co-ordinations of activities.

6. To check daily reports from the various areas of the department.

7. To be responsible for on the job training of Front Office staff.

8. To co-ordinate with Sales & Marketing Department in ensuring high occupancy and high average room rate.

9. To submit daily, weekly, monthly and yearly occupancy forecasts for management and financial budgeting.

10. To be responsible for keeping good morals and enforcing discipline of employee in Front Office.

11. To be familiar with the credit policy and work closely with the finance staff to prevent any kind of loss revenue.


12. To ensure that all reports generated by the Front Office are accurate and delivered promptly.

13. To conduct regular meetings with the Front Office in order to maintain effective communication.

14. To be conversant with the Company - s emergency procedure and ensure all Front Office staffs are also conversant.

15. To authorize for rebate with reasons.

16. To control Front Office Expense.

17. To coordinate which Group Recruitment Manager in the selecting of staffs and submitting to Management the employment requests. Oversees On-The-Job-Training for subordinates ensures their thorough understanding of relative house-rules, evaluating their performance and providing recommendations-transfers & promotions.
Welfare
สวัสดิการ
Benefits:
-Service Charge
-Group Life&Health Insurance
-Uniform,Laundry & Meals
-Provident Fund
-Bonus
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด