รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 07.08.2019 | Viewers 1,051
Salary : เงินเดือน |
10,001 - 15,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Koh Phangan
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
Yes รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
-Male/Female 22-30 Years old, Thai Nationality
-New Graduates are very welcome
-Ability to work effectively under pressure..
-Positive thinking, active, fast learning,
enthusiastic and good relationship. Computer
-literate in MS Office.
-Open for opportunities and willing to take challenges
-Must be able to work on shift schedule.
-New Graduates are very welcome
-Ability to work effectively under pressure..
-Positive thinking, active, fast learning,
enthusiastic and good relationship. Computer
-literate in MS Office.
-Open for opportunities and willing to take challenges
-Must be able to work on shift schedule.
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Key in the booking email into the system
2. Update the booking status based on operator confirm email in company operation system
3 Follow up unconfirmed booking after send email over 24 hours
4. Take action on cancellation, amendment request.
5. Update the status and send cancellation/amendment email to operator.
6. Update the company own trip booking with related working process on email.
7. verify the company trip detail in the system.
2. Update the booking status based on operator confirm email in company operation system
3 Follow up unconfirmed booking after send email over 24 hours
4. Take action on cancellation, amendment request.
5. Update the status and send cancellation/amendment email to operator.
6. Update the company own trip booking with related working process on email.
7. verify the company trip detail in the system.
Welfare
สวัสดิการ
-กรณีมีการเรียกสัมภาษณ์งานเรามีค่าเดินทาง ไป-กลับ ( พร้อมห้องพักสำหรับผู้เดินทางมาสัมภาษณ์ )
-ห้องพักพนักงาน/แอร์/ทีวี/น้ำอุ่น
-รถรับส่งพนักงาน
-ยูนิฟอร์ม
-อาหาร 3 มื้อ พร้อมผลไม้/ ขนมหวาน บริการพนักงาน ทุกวัน
-วันหยุด 4 วัน/เดือน
-วันนักขัตฤกษ์ 16วัน /ปี
-ลากิจ/ลาป่วย
-เซอร์วิสชาร์จ
-สตาฟปาร์ตี้
-ประกันสังคม
-ห้องพักพนักงาน/แอร์/ทีวี/น้ำอุ่น
-รถรับส่งพนักงาน
-ยูนิฟอร์ม
-อาหาร 3 มื้อ พร้อมผลไม้/ ขนมหวาน บริการพนักงาน ทุกวัน
-วันหยุด 4 วัน/เดือน
-วันนักขัตฤกษ์ 16วัน /ปี
-ลากิจ/ลาป่วย
-เซอร์วิสชาร์จ
-สตาฟปาร์ตี้
-ประกันสังคม
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |