×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.12.2017 | Viewers 1,228
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Chiang Mai
เชียงใหม่

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1 Knowledge and Skills
- Good knowledge and skills for the operations of various sections in the Front Office.

2 Education, Training Qualifications
- Degree/Diploma

3 Experience
- Minimum 5 years of experience in the Front Office
Job Details
รายละเอียดงาน
1 Coordinate with Housekeeping, Finance and other Departments in handling guests- requests, inquiries and complaints regarding accommodation, service and billing. Ensure that these activities are well executed to ensure guests- satisfaction with accommodation and services.

2 Formulate and enforce all policies, procedures, rules and regulations pertaining to Front Office activities and ensure that Front Office staff personally understand and adhere to such approved standard procedures and policies of the Hotel.

3 See to the preparation and finalization of all Front Office reports, schedules and so on.

4 Spot check employees- performance regularly, correcting any mistakes and inadequacies.

5 Train personnel according to the established procedures by conducting regular training, schedule meeting to discuss problems, give instructions and assignment of duty etc.

6 Plan, manage and develop manpower of department to maximize use of human resources of optimum cost.

7 Ensure that the investigation of irregularities and undesirable guests and checks on room occupancy discrepancies are properly conducted.

8 Receive and greet VIP guests and escort them to their rooms and attending to their inquiries, requests and needs.

9 Attend to reservations and registration of special VIP guests personally.

10 Recommend Hotel discount policies, approval of credit, accommodation and decide whether to upgrade guests- accommodation to promote and maintain good public relations.

11 Develop and implement procedures to govern Front Office activities and ensure the Front Office personnel understand and adhere to such approved standard procedures and policies of the Hotel.

12 Ensure all guests account are properly maintained and controlled.

13 Ensure an effective control rooms reservation to avoid overbooked situation and to maximize room revenue.

14 Control expense of the department to minimize loss and maximize revenue but not to compromise service.

15 Prepare Front Office budget.

16 Perform any duties that may be assigned from time to time by RDM and GM.
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge Guarantee 3,000 Thb.
- Social Security Insurance
- Food 2 Meals / day
- Laundry
- Uniform
- Training
- Team Building
- Annual Staff party
- Monthly Staff Birthday party
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด