×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.12.2017 | Viewers 1,316
Salary :
เงินเดือน
10,001 - 15,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Chiang Mai
เชียงใหม่

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
6 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1 Knowledge & Skill
To have good communication skill in serving and entertaining guest, to also have the ability to work with other colleagues and department as a team. Basic computer skills are also necessary.

2 Education,Training & Qualifications
A Bachelor degree, especially Hotel Management is desirable, but not absolutely necessary.

3 Personality
Excellent communications, interpersonal and team work skills. Resourceful and have a sharp eye for details, big on initiatives, warm, friendly and maintain a jovial disposition even under stress.

4 Physical Requirements
Fit and healthy

5 Languages
Ability to communicate in English and Thai
Job Details
รายละเอียดงาน
1 To establish and maintain attentive, friendly, courteous and efficient hospitality at the Front Desk and other areas in the Hotel.

2 To respond to all guest- s request, problem, complaints and/or accidents presented at the Front Desk, in an attentive, courteous and efficient manner. Follow up to ensure guest satisfaction.

3 To carry out all pre-check-in and post check-in activities are carried out for VIPs, Executive floor and preferred corporate guests.

4 Escort VIPs directly to the guest rooms.

5 To maintain a professional working relationship and promote open lines of communication with managers, employees and other departments.

6 To assist GSA with check in and checkout, confirm that all associate are being followed properly.

7 To work closely with Housekeeping Department regarding daily room status and to ensure the condition of the guest room are met with guest- s expectation.

8 To work closely with Duty Manager regarding the overall situation on the premises.

9 To work closely with F&B Department to put up the personalized service on for the necessary arrangement such as Birthday cakes and fruits baskets

10 To work closely with Sales Department on all guests- comments, feedback and experiences from Corporate / Travel Agent account.

11 To be fully aware on all hotel- s information and promotions.
Welfare
สวัสดิการ

- Service Charge Guarantee 3,000 Thb.
- Social Security Insurance
- Food 2 Meals / day
- Laundry
- Uniform
- Training
- Team Building
- Annual Staff party
- Monthly Staff Birthday party
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด