×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.12.2017 | Viewers 1,357
Salary :
เงินเดือน
10,001 - 15,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Chiang Mai
เชียงใหม่

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male
ชาย
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1 Knowledge and Skills
-Thorough knowledge of guest services and procedures relating to the provision of porter and baggage services in the Hotel

2 Education, Training Qualifications

3 Experience Minimum 2 years of experience

4 Personality
-Pleasant personality, courteous and efficient, willing to please, confident and tactful.

5 Physical Requirements
-Fit and healthy

6 Minimum 22 years of age

7 Languages
-Fluent in English and Tha
Job Details
รายละเอียดงาน
1 Report for duty on time and in full uniform. Keep smart and well-groomed at all times and maintain a friendly and cheerful attitude.

2 Be attentive and provide a assistance courteously and quickly. Keep a friendly smile and give his undivided attention to guests that he is serving.

3 Keep lobby furniture in place.

4 Report regularly on happenings to superior.

5 Ensure that luggage of all guests are properly taken care of upon check-in and check-out.

6 Ensure that the - Temporary Luggage Storage- and - Left Luggage- procedures are carried out effectively.

7 Explain and demonstrate the use of Key Card upon check-in.

8 Explain the room facilities to both house and city guests.

9 Sell the Hotel- s facilities to both house and city guests.

10 Attend to guests- enquiries pertaining to tourist spots, hotel services and any main events in Singapore.

11 Ensure that the group check-in and check-out procedures are carried out efficiently.

12 Arrange taxi services for bother house and city guests.

13 Check and ensure cleanliness of the lobby and the main entrance.

14 Liaise with other sections of the Front Office Department to ensure that needs and requests of guests are met with.

15 Assign duties and supervise subordinates,

16 Make reservation for the transport arrangement if requested.

17 Ensure that delivery of newspaper, messages for the guest and flower basket to rooms are carried out within the stipulated time frame.

18 Upkeep and maintain equipment in good working order by conducting regular cleaning and inspection.

19 Check and ensure that all storage rooms are clean and in order.

20 Check and control stationery and printed matters used for operation.

21 Conduct shift briefing when necessary.

22 Perform administrative duties for the Bell Section.

23 Train Bell Boy for proper services

24 Perform any duties that maybe assigned from time to time.
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge Guarantee 3,000 Thb.
- Social Security Insurance
- Food 2 Meals / day
- Laundry
- Uniform
- Training
- Team Building
- Annual Staff party
- Monthly Staff Birthday party
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด