×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 02.12.2017 | Viewers 869
Salary :
เงินเดือน
10,001 - 15,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Chiang Mai
เชียงใหม่

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
1 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
2 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Experience Minimum 1 years .
- Good inter-personal relationship.
- Fit and healthy.
- Minimum 20 years old.
Job Details
รายละเอียดงาน
1 To make printouts room reports as required for housekeeping operation.

2 To handle and log all incoming calls/inquiries related to housekeeping operations.

3 To provide service and information to the guests and outside caller.

4 To provide a courteous and professional service at all the times.

5 Check the daily function events and report to Executive Housekeeper.

6 Checks and writes down the - in-house, VIP guest and arriving VIP guests- from VIP list daily.

7 To update the information board and VIP records.

8 To send repair orders to Engineering Department.

9 To issue outgoing records for repairs.

10 Prepares and types all the paper documents for Executive Housekeeper.

11 To keep a record of VIP toiletries.

12 To dispatch & collect memos from Executive office.

13 To do filing for Housekeeping operating documents.

14 To maintain Housekeeping staff attendance records.

15 To contact suppliers for any repairs on operating equipment.

16 To report for duty punctually, wearing the correct uniform and name badge at all the times.

17 To maintain good working relationships with your own colleagues, and all other departments.

18 To have a complete understanding of and adhere to the hotel policy relating to fire, hygiene, health and safety.

19 To maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times.

20 To have a complete understand of the hotel employee- s handbook and adhere to the regulations contained within.

21 Performs duties common to rank and file and non supervisory personnel and other duties as may be assigned by Asst Exe. Housekeeper or Executive Housekeeper
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge Guarantee 3,000 Thb.
- Social Security Insurance
- Food 2 Meals / day
- Laundry
- Uniform
- Training
- Team Building
- Annual Staff party
- Monthly Staff Birthday party
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด