×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 13.11.2017 | Viewers 956
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Chiang Mai
เชียงใหม่

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
2 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Proven management abilities and knowledge in sales and marketing and operations in hotel.

- Degree/Diploma graduate.

- Minimum 3 years of experience in sales and marketing.

- Dynamic, outgoing, pleasant, able to motivate and control staff.

- Fit and healthy.

- Minimum 24 years of age.

- Fluent in English and preferably can speak some local dialects.
Job Details
รายละเอียดงาน
1 Assists in drawing up the marketing plan by gathering market intelligence annually.

2 Keeps a record on former, existing, potential clients and a profile of each of them.

3 Organizes regular visits in accordance with a predetermined plan.

4 Prepares a tentative monthly schedule to record all sales and other related activities for the preceding month.

5 Presents a summary Weekly Sales Plan & Sales Reports to the Director of Sales


6 Ensures that the invoicing effectively corresponds to all services agreed upon and rendered.

7 Ensures that all new clients have no negative credit references.

8 Records the statistics sales accounts.

9 Records all daily sales.

10 Review production of Top/target accounts and development accounts

11 Review Corporate rates & Production of each accounts

12 Sales blitz to Industrial Estate accounts area

13 Submits production reports list of accounts on a monthly basis.

14 Promotes the hotel as often as possible through entertaining, conducting site inspections, presentations etc. of the hotel.

15 Defines precisely guest requirements and ensures that the guest services offered corresponds effectively to their requests.

16 Provides after-sales service and in particular to ensure all guests complaints are taken seriously and discussed with the respective departments if necessary.

17 Receives in the hotel any important guests whom he has approached.

18 Negotiates prices with the clients.

19 Confirms verbal proposals in writing.

20 Ensures that all complaints are reviewed, investigated and follow-up action is initiated.
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge Guarantee 3,000 Thb.
- Social Security Insurance
- Food 2 Meals / day
- Laundry
- Uniform
- Training
- Team Building
- Annual Staff party
- Monthly Staff Birthday party
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด