×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 12.06.2019 | Viewers 3,288
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตยานนาวา]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Demonstrated ability to develop and implement successful marketing strategies for individual hotels.

- Strong presentation and communications skills, proficiency with programs such as, Photoshop, Adobe Illustrator, Premiere, After Affects, etc.

- Demonstrated ability to develop and maintain relationships with external and internal contacts (i.e. General Manager, Director of Sales and Director of Revenue Leaders, Regional Team, Media Representatives, Public Relations firms).

- Strong Creative Mind.

- Ability to organize exclusive events to the.

- Knowledge of social media marketing.

- Must be able to multitask and prioritize departmental functions to meet deadlines.

- Maintain regular attendance in compliance with Highgate Hotel Standards, as required by scheduling, which will vary according to the needs of the hotel.

- Maintain high standards of personal appearance and grooming.

- Comply with Highgate Hotel Standards and regulations to encourage safe and efficient hotel operations.

- Must be effective in handling problems, including anticipating, preventing, identifying and solving problems as necessary.

- Responsible for both OTA strategic and tactical initiatives related to online

- Online dynamic rates, strategic direction, determine to price, create promotions. - Monitor and adjust OTA- s pricing strategies.

- revenue maximization.
Job Details
รายละเอียดงาน
ดูแล 2 Property
(ITZ TIME Huahin, Haven't Met Hotel Silom/bkk)

- Develop Marketing Communication Plans , Strategy for Sincere capital land to increase customer base and marketing strategy aligned with corporate goals and sales target.

- Develop corporate communication plan / Social media let customer know And other assigned by the management.
Welfare
สวัสดิการ
- 14 public holiday with birthday total 15
- 2 days off
- Group life insurance
- Other
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด