รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 28.08.2017 | Viewers 724
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Minimum of 1-3 years of hospitality experience
- Bachelor degree or above preferred.
Results oriented, passionate, and shows a strong sense of urgency.
- Ability to build partnerships with all levels of the organization.
- Ability to train, motivate, and mentor.
- Demonstrates strong leadership, interpersonal, and communications skills.
Demonstrates problem-solving skills.
- Bachelor degree or above preferred.
Results oriented, passionate, and shows a strong sense of urgency.
- Ability to build partnerships with all levels of the organization.
- Ability to train, motivate, and mentor.
- Demonstrates strong leadership, interpersonal, and communications skills.
Demonstrates problem-solving skills.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Main role is to ensure respect and consistency in quality of guest services and Hotel brand standard. Through a process management style, you will ensure continuous improvements of guest experiences and ultimately exceed their expectations.
- The Guest Experience Manager performs his/her duties within the framework defined by the chain, hotel norms and by internal rules and regulations
- As a - Brand Champion- to ensure all standards are updated and communicated to the Executive committee. Establish an effective follow up procedure and final implementation is complete.
- The Guest Experience Manager performs his/her duties within the framework defined by the chain, hotel norms and by internal rules and regulations
- As a - Brand Champion- to ensure all standards are updated and communicated to the Executive committee. Establish an effective follow up procedure and final implementation is complete.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |