รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 25.05.2017 | Viewers 381
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Pattaya
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
0 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- BA/BSc in Marketing or related field.
- Excellence verbal and written communication skill (English and Thai)
- The Correct candidate is a fast learner , results -driven , adn shows attention to detail and initiative.
- At Least five years'experience within the Travel S Tourism sector is preferable and track- record managing social media channels for hotels is a plus
- Excellence verbal and written communication skill (English and Thai)
- The Correct candidate is a fast learner , results -driven , adn shows attention to detail and initiative.
- At Least five years'experience within the Travel S Tourism sector is preferable and track- record managing social media channels for hotels is a plus
Job Details
รายละเอียดงาน
- Manage our three Pattaya hotel's social media channel (Facebook , Instagram, you tube)
- Work with each hotel team to increase their channel's audience , overall engagement and generate addition revenue.
- Monitor guest feedback and comments posted online and engage with guests in public forums.
- Plan and generate new content (Photo , videos , text) for use in social media and on the hotel websites.
- Create and execute social media campaigns to maximize exposure for hotel promotions/special offers
-Nurture relationships with online influencers related to the travel industry and Pattaya regions.
- Liaise with the Marketing Services team to produce banners , flyers and e-newsletters.
- Report overall performance of social media channels and campaigns on a monthly basis
- Work with each hotel team to increase their channel's audience , overall engagement and generate addition revenue.
- Monitor guest feedback and comments posted online and engage with guests in public forums.
- Plan and generate new content (Photo , videos , text) for use in social media and on the hotel websites.
- Create and execute social media campaigns to maximize exposure for hotel promotions/special offers
-Nurture relationships with online influencers related to the travel industry and Pattaya regions.
- Liaise with the Marketing Services team to produce banners , flyers and e-newsletters.
- Report overall performance of social media channels and campaigns on a monthly basis
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |