×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 26.06.2017 | Viewers 370
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
6 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Education and Experience
- 4-year university degree in eCommerce, Marketing, Business Administration or related major
- 6-8 years- experience in the sales, marketing, digital, eCommerce or related professional area
- 1-3 years digital marketing and/or online marketing agency experience preferred
- Hotel industry and/or Online Travel Agency (OTA) experience is preferred

Skills and Competencies
- Ability to work independently
- Demonstrated ability to develop and implement successful digital and distribution strategies and/or tactics
- Demonstrated account management skills
- Excellent relationship management and negotiation skills
- Demonstrated ability to develop and maintain relationships across all levels of the organization
- Able to effectively prioritize tasks for multiple stakeholders
- Capable of listening and counselling stakeholders on the best approach, including what non-value efforts to drop
- Able to influence results in a matrix environment
- Possess an understanding of revenue management
- Strong problem solving and decision making skills
- Ability to analyze data and draw meaningful conclusions
- Local language fluency is required
Job Details
รายละเอียดงาน
The Director of Field Digital Services - TVCM is the digital leader for the Marriott hotels in Thailand, Vietnam, Cambodia and Myanmar. The position provides digital leadership and guidance for the Area as a whole, and also manages activation of Area and property-level digital and online distribution strategies in owned and third party electronic channels. More specifically, the incumbent is responsible for (a) growing profitable RNs through direct online channels (i.e. Marriott.com and our global in-language sites) and (b) optimizing the performance of OTAs, meta search sites, search engines, and other eMarketing vehicles. This role supports the online activation of new hotels. The position will also lead digital communication, training, reporting and analysis for the Area. The Director of Field Digital Services will report to the Director, Digital Services - Asia Pacific with a dotted line to the Area Director of Sales & Distribution. The role will also work with the Director of Field Marketing (DFM) and the Area Director of Revenue Strategy (ADRS) as appropriate to develop and execute above-property and property-level campaigns, promotions and Sales Strategies to drive revenue and meet Area and hotel objectives. This position will also manage one or more direct reports.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด