×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 08.01.2018 | Viewers 1,913
Salary :
เงินเดือน
30,001 - 40,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Nakhon Pathom
นครปฐม

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
4 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 40 years old
อายุไม่เกิน 40 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
Strong English skills, a good communicator
good leadership skill
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Exhibit behavior and drive that is result focused, builds loyalty, a purposeful and happy work environment and sets the standard for all club staff in guest focus and service.
2. A complete understanding of the Club- s HR Rules & Regulations and the department- s SOPs.
3. Implement the department induction programme for all new staff who must be made welcome, introduced to the team members and understand their roles and responsibilities.
4. All staff have signed position agreements. Changes must be approved by owner and the GM only.
5. Constantly reviewing the department SOPs and making suggestions to the GM for updates when appropriate. Changes must be approved by owner and the GM only.
6. The organization, hiring, scheduling, supervision, motivation, disciplining of all department staff and their compliance with the SOPs.
7. The training and guidance of all staff using the SOPs and internal and external training services.
8. Conduct regular performance appraisals for all department staff assisted by direct reports.
9. Maintain high staff morale by arranging social activities and participation in general club activities.
10. Make regular recommendations on increasing revenue and saving costs.
11. Make regular recommendations on service and operational improvements.
12. The maintenance and protection of the Clubs- equipment, furnishings and other assets.
13. Represent the club favorably when on and off duty to help attract new customers.
14. Department is in compliance with all government laws, regulations and permits.
15. Report any malpractice which may damage the Clubs- revenue or reputation.
16. As a member of the Club Crisis Management Team, fully understand the Clubs- Emergency Response Procedures.
17. Record all incidents in the department log book which require review and action by GM
Welfare
สวัสดิการ
ยูนิฟอร์มพนักงาน
ประกันกลุ่ม
อาหารพนักงาน
ค่าที่พักสำหรับคนที่ไม่ได้อยู่ในพื้นที่
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด