รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 31.07.2017 | Viewers 622
Salary : เงินเดือน |
10,001 - 15,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Vocational Certificate ปวช |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 35 years old อายุไม่เกิน 35 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Vocational School in hotel management
- Previous experience in Front Office is preferred
- Good understanding of Front Office Systems
- Good communication skills
- Good English - both written and spoken
- Previous experience in Front Office is preferred
- Good understanding of Front Office Systems
- Good communication skills
- Good English - both written and spoken
Job Details
รายละเอียดงาน
Refreshingly understated, contemporary and simple. Whether you want a leisurely family break or romantic escape, AVANI hotels and resorts provide the right space for relaxed and inspired comfort. Discerning service, relaxed dining and engaging recreation facilities for all guests are a given.
We focus on flawless journeys - why not let us help shape yours-
Position summary
As a Guest Service Agent you will be responsible for ensuring that all guests enjoy a positive and memorable experience. You are a key representative of our hotel and brand, and as such you will need to anticipate guest needs, and handle inquiries in a helpful and attentive manner. You will take personal responsibility for ensuring that all issues pertaining to guest satisfaction are met, and that follow up is completed in a timely manner. You will be proactive and innovative; suggesting alternatives that meet guest needs, ensuring their delight with their experience.
We focus on flawless journeys - why not let us help shape yours-
Position summary
As a Guest Service Agent you will be responsible for ensuring that all guests enjoy a positive and memorable experience. You are a key representative of our hotel and brand, and as such you will need to anticipate guest needs, and handle inquiries in a helpful and attentive manner. You will take personal responsibility for ensuring that all issues pertaining to guest satisfaction are met, and that follow up is completed in a timely manner. You will be proactive and innovative; suggesting alternatives that meet guest needs, ensuring their delight with their experience.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
18.04.2024 |
Technician (ช่างเทคนิค) จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Wedding & Events Sales Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 40,001 - 50,000 |
|
18.04.2024 |
Guest Relations Officer [GRO] จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
18.04.2024 |
Guest Relations Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Telephone Operator (พนักงานรับโทรศัพท์) จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานโรงแรมแผนกต้อนรับส่วนหน้า/แผนกอาหารและเครื่องดื่ม จำนวน 5 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Duty Manager จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
นักศึกษาฝึกงานโรงแรมทุกแผนก จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A |
|
18.04.2024 |
Bell Man & Driver จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000 |
|
18.04.2024 |
Carpenter and Painter (ช่างทาสี) จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
18.04.2024 |
Admin Assistant to Director of Engineering จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |
|
18.04.2024 |
Admin Assistant Director Of Engineering จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000 |