รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 22.05.2018 | Viewers 1,004
Salary : เงินเดือน |
30,001 - 40,000 (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
2 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Not over 50 years old อายุไม่เกิน 50 ปี |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- At least 2 years reservations or sales experience in hotel or tourism industry.
- Able to speak and write English well enough to communicate with the Manager and guests.
- Have hotel knowledge, especially on Sales and Reservations area.
- Computer Skills: Word, Excel, Social Media.
- Able to speak and write English well enough to communicate with the Manager and guests.
- Have hotel knowledge, especially on Sales and Reservations area.
- Computer Skills: Word, Excel, Social Media.
Job Details
รายละเอียดงาน
- To answer inquiries of room rates, outlets and room locations.
- To respond guest reservation requests and accurate guest service at all times.
- To deal with walk in guests, Agents, Tours, Groups, and OTA.
- Manage allotments on the hotel PMS.
- Assists to manage the selling status, rates, and promotion plans.
- Assists developing room revenue and occupancy forecasts.
- Assists the guests- needs or questions when FO is too busy to handle.
- Manage website and OTA back office online to make sure the rate, allotment, pictures, and info are correct.
Remark :
Salary Ranging THB 30,000 - THB 40,000.
Please email your full resume with salary expected to [email protected].
- To respond guest reservation requests and accurate guest service at all times.
- To deal with walk in guests, Agents, Tours, Groups, and OTA.
- Manage allotments on the hotel PMS.
- Assists to manage the selling status, rates, and promotion plans.
- Assists developing room revenue and occupancy forecasts.
- Assists the guests- needs or questions when FO is too busy to handle.
- Manage website and OTA back office online to make sure the rate, allotment, pictures, and info are correct.
Remark :
Salary Ranging THB 30,000 - THB 40,000.
Please email your full resume with salary expected to [email protected].
Welfare
สวัสดิการ
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |