รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.11.2017 | Viewers 1,005
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Lao
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Communication skills are utilized a
significant amount of time when interacting
with others; demonstrated ability to interact
with customers, employees and third parties
that reflects highly on the hotel, the brand
and the Company.
- Proficient in the use of Microsoft Office and
Front Office System
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities
- Strong Leadership skills in managing teams
- Ability to manage complex relationships
- 3 years of guest service / hotel experience with one year in a management capacity, or an equivalent combination of education and experience.
significant amount of time when interacting
with others; demonstrated ability to interact
with customers, employees and third parties
that reflects highly on the hotel, the brand
and the Company.
- Proficient in the use of Microsoft Office and
Front Office System
- Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities
- Strong Leadership skills in managing teams
- Ability to manage complex relationships
- 3 years of guest service / hotel experience with one year in a management capacity, or an equivalent combination of education and experience.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Manage the operations of the Front Office
Department by ensuring product quality standards
are met and that optimum service is provided to
all hotel guests according to the hotel- s and
InterContinental Hotels Group business
objectives.
Department by ensuring product quality standards
are met and that optimum service is provided to
all hotel guests according to the hotel- s and
InterContinental Hotels Group business
objectives.
Welfare
สวัสดิการ
- Competitive Salary
- 5 star working enviroment
- 15 days Annual Leave based on Lao law
- Public Holidays based on Lao calendar
- Staff rate discounts benef itworldwide
- Service Charge
- 5 star working enviroment
- 15 days Annual Leave based on Lao law
- Public Holidays based on Lao calendar
- Staff rate discounts benef itworldwide
- Service Charge
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |