รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 03.10.2018 | Viewers 1,764
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
3 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- At least 2 years experience in the same position, has experience in Accorhotels Group is an advantage.
- Possesses a positive and cheerful attitude and mature with a good leadership.
- Able to manage work systematically, well organized.
- Good command of both written and spoken English & Thai.
- Has experience from 5 stars hotel, plus background of Opera.
- Possesses a positive and cheerful attitude and mature with a good leadership.
- Able to manage work systematically, well organized.
- Good command of both written and spoken English & Thai.
- Has experience from 5 stars hotel, plus background of Opera.
Job Details
รายละเอียดงาน
- Support the Director of Front Office with the management of daily Front
- Manage and support the Front Office team, ensuring that brand standards are met and guest expectations are exceeded.
- Handle guest requests, inquiries and complaints promptly.
- Resolve any management issues or emergencies that arise, record and manage as necessary.
- Maximise sales revenues through up-selling and marketing programs within the department.
- Maintain knowledge of hotel products, services, policies and emergency procedures.
- Ensure your team maintains a professional manner and are up to date with VIP guest movements, hotel events, local attractions and activities.
- Manage and support the Front Office team, ensuring that brand standards are met and guest expectations are exceeded.
- Handle guest requests, inquiries and complaints promptly.
- Resolve any management issues or emergencies that arise, record and manage as necessary.
- Maximise sales revenues through up-selling and marketing programs within the department.
- Maintain knowledge of hotel products, services, policies and emergency procedures.
- Ensure your team maintains a professional manner and are up to date with VIP guest movements, hotel events, local attractions and activities.
Welfare
สวัสดิการ
- Working 5 Days/Week
- Working 9 Hours (Include Lunch Time)
- Uniform
- Vacation Leave
- Public Holiday 14 Days/Year
- Group Insurance
- Meal
- Provident Fund
หมายเหตุ
สนใจสมัครงานในตำแหน่งนี้ สามารถเข้ามากรอกใบสมัครและสัมภาษณ์เบื้องต้นได้ที่แผนกบุคคล หรือส่ง Resume มาที่
E-Mail : [email protected]
- Working 9 Hours (Include Lunch Time)
- Uniform
- Vacation Leave
- Public Holiday 14 Days/Year
- Group Insurance
- Meal
- Provident Fund
หมายเหตุ
สนใจสมัครงานในตำแหน่งนี้ สามารถเข้ามากรอกใบสมัครและสัมภาษณ์เบื้องต้นได้ที่แผนกบุคคล หรือส่ง Resume มาที่
E-Mail : [email protected]
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |