×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 17.11.2017 | Viewers 1,074
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Lao
ประเทศลาว

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
3 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Details
รายละเอียดงาน
- Manages and monitors the operation of all computer hardware, ensures all systems are working and installed properly, and serves as the primary contact for servicing the computer hardware
- Ensures that all systems are covered by the proper maintenance contracts and that preventive maintenance is performed as required
- Continually keeps informed of IHG-approved systems and technology that may contribute to improve hotel efficiency, including, but not limited to:
o Computer Hardware systems and devices including PC LAN technology.
o Software operating and utility systems.
o Front Office and Accounts Receivable Property Management Systems.
o Interfaces to and from Front Office Property Management Systems and other Systems.
o Back Office Accounting Systems.
o PC and LAN based Office Automation products.
o Internal and External Electronic Mail / Facsimile / Scanner software and communication tools.
o Holidex Plus / Priority Club / Six Continents Club / Frequent Flyer Corporate databases.
o Point Of Sale Systems.
o Guest and Administration Voicemail.
o Call Accounting.
o PABX systems.
o Cabling.
o Hub / Switch Management Systems.
o Electronic Door Locking Computer System.
o Computer Virus protection.
o Hotel IT Security and Firewalls
- Provide a monthly written progress report to the General Manager, with copies to department heads
- Maintain an up-to-date list of all computer hardware
- Manages the configuration reports, job control languages, program files and data files on the computer system(s) to ensure maximum operating efficiency
- Monitors the performance of the software and maintains a log book of performance report eg; through systems measurement facility/utility, error and integrity check reports, system malfunction and solutions
- Installs and tests corporate approved program changes to the hotel computer system(s)
- Investigates and reports software problems to the vendor, or to the Regional, Area or Corporate Office
- Understand all standard and IHG customized features and functions of the Hotel front office system, point of sale system, and call accounting system, including, but not limited to system security, system reports, manager functions, system utilities and user functions
- Responsible for designating selected individuals for each IHG approved system that he/she will train so that these individual can train the users
- Trains the selected hotel staff to take on the major responsibilities during his/her absence
- Establishes documents, test and communicates appropriate disaster recovery emergency procedures to follow when the hotel computer system(s) are inoperable
- Ensures that all computer media saves and back-ups are completed, documented and stored per IHG specifications
Welfare
สวัสดิการ
- Competitive Salary
- Career growth
- Pre-opening experience
- international working environment
- 15 days of vacations
- Lao public holidays
- Service Charge
- Learning and Development
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด