รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 19.07.2017 | Viewers 801
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Bangkok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
5 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
1. Male or Female, Thai.
2. Minimum 5 years experienced in management of hotel.
3. Good command of English.
4. Good communication and negotiation skills
5. Strong service mind and Mature.
6. Able to work independently.
7. Excellent organizational skills and attention to detail.
2. Minimum 5 years experienced in management of hotel.
3. Good command of English.
4. Good communication and negotiation skills
5. Strong service mind and Mature.
6. Able to work independently.
7. Excellent organizational skills and attention to detail.
Job Details
รายละเอียดงาน
1. Taking care of Pre-Opening Hotel, manager of all day-to-day operation by supervising front desk, maintenance, housekeeping and kitchen/restaurant teams.
2. Ensure all rooms and the areas are checked thoroughly and meet standards.
3. Oversee maintenance issues and maintain efficient use of hotel equipment &systems.
4. Deliver customer service, satisfaction and safety, dealing with customer complaints in a professional manner, controlling preventing guest complaints.
5. Oversee financial matters of the hotel including AR, AP, and daily revenue from all outlets, cost control.
6. Continually review working practices, implement new practices as required and training staff
7. Make report and meeting with management.
Working Location : โรงแรมที่ ถ.เพชรบุรีตัดใหม่
2. Ensure all rooms and the areas are checked thoroughly and meet standards.
3. Oversee maintenance issues and maintain efficient use of hotel equipment &systems.
4. Deliver customer service, satisfaction and safety, dealing with customer complaints in a professional manner, controlling preventing guest complaints.
5. Oversee financial matters of the hotel including AR, AP, and daily revenue from all outlets, cost control.
6. Continually review working practices, implement new practices as required and training staff
7. Make report and meeting with management.
Working Location : โรงแรมที่ ถ.เพชรบุรีตัดใหม่
Welfare
สวัสดิการ
Provident Fund, Uniform, Heath Insurance, Dental Insurance, Transportation Allowance, ฺYearly Physical Check Up
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |