×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 21.03.2022 | Viewers 2,753
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตบางรัก]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Minimum of 3-5 year experience in Digital Marketing/ E-Commerce in luxury or upscale segments.
- Bachelor's Degree in Mass Communication, Public Relations or a related field.
- SO Stylish, Playful, and Creative.
- So Dynamic and highly creative thinking, work well under pressure and full of team spirit.
- A very organized person who excellent time management skills.
- Good communicator and Coordinator who has excellent written and verbal communication skill in English and Thai.
Job Details
รายละเอียดงาน
The position is responsible for implementing an effective web marketing and communication strategy at hotel level in order to drive online traffic and maximize online distribution channel through internet marketing channels include SEO, PPC, display advertising, social media and email marketing.



- Review on a regular basis hotel- s description, pictures and video to improve
SEO performance and make sure hotel is sold at its best.
- Review hotel- s exposure on indirect website (text, jpeg, ranking) and make sure hotel is sell at its best.
- Audit and review micro-website. Ensure content is updated regularly and implement actions to maximize SEM and SEO, which includes but not limited to Google AdWords.
- Implement & monitor strategies to drive online traffic to the hotel factsheet on Accor direct websites and hotel- s micro-website.
- Manage & create campaigns with creative keyword groups, build negative keyword lists, and refine for efficiency based on performance data. Also to provide recommendations to maximize PPC campaign performance at hotel level.
- Manage & execute Display advertising campaigns, including retargeting in order to raise hotel- s awareness and promote hotel- s offer, including maintain hotel presence on review websites and the relationship with key partners like TripAdvisor.
- Define the Social Media strategy in line with the key Marketing objectives. Establish a hotel presence on selected platforms in line with the marketing strategy and compliant to the brand DNA.
- Create engaging & relevant content (Text & visuals) in line with the brand DNA; Take part in conversations and answer comments/complains.
- Manage the Social Media Agency if any and drive results.
- Maintain & build close relationships with leading industry related bloggers & web editors in local city & overseas & to maintain regular conversations
- Implement SOPs to encourage guests to write reviews on key review websites.
- Monitor reviews written by guests on review websites (Number and quality) through the ACCOR online Reputation Management tool.
- Link Online Reputation results to Revenue results in order to fine tune the pricing strategy.
- Discuss with GM, Revenue Management and Sales teams the hotel- s participation.
- Set up action plan to market and give maximum exposure to key emitting markets
- Work closely with Hotels- Revenue Manager and GM to set up hotel individual package (added value offers distributed on direct channel only)
- Liaise with Distribution team for Tars loading
- Set up action plan to market and give maximum exposure to key emitting markets
- Actively coordinate with Regional Marketing department to ensure the offer will get maximum exposure across media channels (direct websites, Regional E-newsletters, Social Media)
- Monitor hotel- s database and make sure it is clean and well segmented
- In charge of hotels- E-newsletter content and loading (via external agency)
- Grow email database by setting up specific actions
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
19.04.2024
Room Attendant
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
12.04.2024
Welcome Angel
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.04.2024
IT Officer (Veranda Resort Public Company Limited, Bangkok Office)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.04.2024
IT Officer (SO/ Bangkok)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.04.2024
Housekeeping Coordinator
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.04.2024
Sales Manager/Senior Sales Manager - Corporate
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
11.04.2024
Demi Chef de Partie - Thai Kitchen
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
10.04.2024
Duty Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
10.04.2024
Hotel General Manager (VL Phuket Company Limited (Veranda Resort Group)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
10.04.2024
Executive Sous Chef
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
10.04.2024
Director of Revenue
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
10.04.2024
Senior Sous Chef/ Sous Chef
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
09.04.2024
Club Signature Angel (Executive Floor)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
09.04.2024
Telephone Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
09.04.2024
นักศึกษาฝึกงานทุกแผนก
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
05.04.2024
Secretary to Head Culinary Designer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
05.04.2024
Account Payable Supervisor
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
05.04.2024
City Guru (Concierge)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
05.04.2024
Hostess - Red Oven
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
04.04.2024
Commis I - Butcher
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
03.04.2024
Assistant SO Guest Manager (Assistant Front Office Manager)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
03.04.2024
SO Guest Manager (Front Office Manager)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด