แจ้งวันหยุดเทศกาลสงกรานต์ปี 2567 เว็บไซต์ hoteljob.in.th จะหยุดให้บริการในส่วนของออฟฟิศ ตั้งแต่วันที่ 13 เม.ย. 2567 ถึง 16 เม.ย. 2567
ในส่วนของหน้าเว็บไซต์ให้บริการตามปกติ และเนื่องในเทศกาลสงกรานต์ 2567 เราขออวยพรลูกค้าผู้มีอุปการคุณ และผู้ใช้งานเว็บไซต์ทุกท่าน
" สวัสดีปีใหม่ไทย 2567 ขออวยพรให้ท่านและครอบครัว มีความสุข สุขภาพแข็งแรง ร่ำรวยเงินทอง
ประสบความสำเร็จในหน้าที่การงาน มีแต่สิ่งดีๆ เข้ามาในชีวิตตลอดปีนี้และปีต่อๆ ไป "
×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 05.01.2023 | Viewers 2,415
Salary :
เงินเดือน
40,001 - 50,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตราชเทวี]

Education :
การศึกษา
High School Education
มัธยมศึกษาตอนปลาย
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
5 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Not over 50 years old
อายุไม่เกิน 50 ปี
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Thai Nationality
- Good Command of spoken English language
- Responsible, good service minded and good team spirit
Job Details
รายละเอียดงาน
Scope and General Purpose of Job:

Manages all housekeeping employees, has the authority to hire or discharge, plans and assigns work assignments, give training for newly recruited employees, audit and inspects housekeeping personal and Back of House work assignment and requisition supplies. Take care of the budget and budget controlling for the department and Back of House. Cor4dinate closely w/ all other Dep. Back & Front of House.
HOUSEKEEPING LEADER DUTIES, KOWLEDGE AND RESPONSIBILITIES:
Ramada D- MA relies greatly on the flexibility of its staff multitasks to ensure the continuity of the high
standards already achieved. This job description therefore is a guide to the most regular duties
and is not an exhaustive list of all aspects of the position. It does not form part of any contract of
employment and is subject to amendment or change as may be considered necessary from time
to time.
Supervises all housekeeping employees, hires, Interviews new employees as needed, discharges employees when necessary and take disciplinary actions when policies are not followed. Evaluates employees in order to upgrade them when opening arise.
Plans the work for the housekeeping department and distributes assignments accordingly. Assigns regular duties and special duties for housekeeping staff. Schedules employees and assigns extra days off according to occupancy forecast. Maintains a time log book of all employees within the department.
Recruit and train new employees. Assign new employees to work with experienced help. Checks on the work of these employees occasionally and observes the report made by the supervisors.
Approves all supply requisitions, such as those for spreads and bathroom items. Maintains a lost and found department and is responsible for all lost and found items. Determines the rightful owner and send correspondences.

Responsibility & Authority:

- Responsible for cleanliness, orderliness and appearance of the entire Hotel.
- Ensure that rooms are made as per company standard.
- Prepare Annual Housekeeping Budget, assist Budgeting preparation for Back of House areas.
- Maintain par stock of guest supplies, cleaning supplies, linen and uniform.
- Organize inventories with Accounts and General Store for linen, uniform and fixed assets.
- Pay particular attention while organizing pest eradication activities.
- Develop and implement housekeeping systems and procedures.
- Prepare reports for management information.
- Asist Purchase department in selecting suppliers for items related to Housekeeping.
- Plan, control and supervise Horticultural activities.
- Attending and resolving guest complaints.
- Verification of supplies consignments.
- Organize on the job training and evaluate its effectiveness.
- Approval of the Functional Manual of the department.
- Recommend recruitment of the new personnel.
Other Routine Responsibilities:
- Daily inspection of public areas and employee- s locker rooms.
- Daily briefing of Supervisors/Executives
- Coordinating the preventive maintenance schedule of rooms and public area with maintenance department.
- Immediately attending to guest requests.
- Daily inspection of hotel laundry send & receives from outsource laundry.
Welfare
สวัสดิการ
- Meal allowance
- Uniform
- Social Security
- Health Insurance
- Service Charge
- Day off
- Vacation
- Public Holiday
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
22.03.2024
Security Officer
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
22.03.2024
G.S.A. (Receptionist)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 15,001 - 20,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด