×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 29.01.2018 | Viewers 2,088
Salary :
เงินเดือน
N/A (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [สุขุมวิท]

Education :
การศึกษา
No specific
ไม่จำกัดวุฒิ
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
7 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Male/Female
ชาย/หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
No
ไม่รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Minimum 7 years experience in HR & Training field with at least 4 years in hotels under international chain.
- Fluent in English communication.
- Ability to communicate with department heads
- High level of attention to detail
- Strong leadership & Good team player
- Able to work to deadlines
- Approachable and flexible attitude
- Demonstrates strong personal organization and time management skills
- Demonstrates initiative and sense of urgency
- Strong Microsoft Office skill
Job Details
รายละเอียดงาน
- Participate in the development and implementation of Human Resource policies for the establishment.

- Assist Department Heads and make recommendations regarding Human Resource issues including staffing levels.

- Collate staff turnover and sick leave statistics.

- Monitor the Human Resources Department compliance with Federal and State Employment Legislation, Equal Employment Opportunity, Anti Harassment Policy and Industrial Awards.

- Manage the recruitment systems within the hotel, paying particular attention to advertising, screening, work permits, reference checks and administration of all new hires.

- Assist with the annual Employee Satisfaction Survey (StarVoice Survey)

- Ensure the effective administration of personnel records and files in line with Starwood Policy.

- Develop and administer Hotel Human Resource Policies and Procedures.

- Administer employee recognition programs.

- Manage effective workplace injury management, ensuring rapid return to work programs are in place for all associates.



- Assist and develop Department Heads so that they may improve their own Human Resources Management practices within their area.

- Liaise with Department Heads on the development of up to date Job Descriptions.

- Ensure development and performance reviews are conducted regularly, identifying key personnel for further development and structured career path.

- Implement and maintain Human Resources Department training systems to ensure that associates have the necessary framework and skills to perform their job efficiently and effectively.

- Assist with the implementation and delivery of training programs in conjunction with the Training Manager.

- Prepare work schedules and annual leave schedules within budget, business expectations and guidelines of the appropriate industrial legislation.

- Manage the selection and appointment of new associates within the Human Resources Department.

- Conduct regular staff meetings to keep all associates informed.

- Participate in the Hotel - Manager on Duty- program.

- Ensure compliance with legislated health and safety requirements within the workplace.

- Comply with all Corporate and Hotel Standards and Procedures.

- Promote by example the principles of - The Power of Service -

- Actively promote a work environment, which cares for guests and associates alike.

- Implement opportunities for quality Team Building.

- Ensure that all associates comply with the grooming and uniform standards.

- Assist with the operation of the Payroll Office ensuring excellent service to associates and appropriate control and management mechanisms are in place and being utilised appropriately.

- Ensure an effective and fair grievance procedure is maintained in line with appropriate legislation.
Welfare
สวัสดิการ
- Service Charge
- Meal Allowance
- Weekly Day Off (2 days / week)
- Public Holiday
- Annual Leave (Vacation)
- Uniform
- Social Security / Social Insurance
- Group Health Insurance
- Provident Fund
- Training for Skill Improvment
- O.C.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงาน - Reservation
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงานบัญชี
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนกแม่บ้าน (Housekeeping)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงานHR (ฝ่ายบุคคล)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Bartender
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Food & Beverage Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Asst. Learning & Development Manager/Learning & Development Manager [ผู้จัดการแผนกฝึกอบรม]
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 30,001 - 40,000
register
23.04.2024
Event Sales Coordinator
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงาน Operator
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนก Front Office
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงานแผนกครัว
จำนวน 3 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Telephone Operator (พนักงานรับโทรศัพท์)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Front Desk Talent (Guest Service Agent)
จำนวน 2 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Telephone Operator (พนักงานรับโทรศัพท์)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
Duty Manager
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน N/A
register
23.04.2024
นักศึกษาฝึกงานโรงแรม
จำนวน หลายอัตรา อัตรา | เงินเดือน N/A
register
19.04.2024
Head Bartender (หัวหน้าบาร์เทนเดอร์)
จำนวน 1 อัตรา | เงินเดือน 10,001 - 15,000
register
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด