รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 04.09.2017 | Viewers 694
Salary : เงินเดือน |
N/A (THB) |
Types of employees : ประเภทงาน |
Full-time เต็มเวลา |
Area : ปฎิบัติงานที่จังหวัด |
Nakhon Nayok
|
Education : การศึกษา |
Bachelor's Degree ปริญญาตรี |
Experience : ประสบการณ์การทำงาน |
1 Year (ปี) |
Gender : เพศ |
Male/Female ชาย/หญิง |
Age : อายุ |
Non-Specific ไม่จำกัดอายุ |
Unit : จำนวนรับ |
1 อัตรา |
New Graduated : นักศึกษาจบใหม่ |
No ไม่รับพิจารณา |
Foreigner : ชาวต่างชาติ |
No ไม่รับพิจารณา |
Disabled : ผู้พิการ |
No ไม่รับพิจารณา |
Night shift : ตำแหน่งงานกะดึก |
No ไม่ใช่ |
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- Practical experience in HR. administrative function at least 1 year. (Fresh graduate is also welcome)
- Have good English communication skills both in written and spoken
- Computer literate Posses professional disposition with good communication and interpersonal skills
- Have good English communication skills both in written and spoken
- Computer literate Posses professional disposition with good communication and interpersonal skills
Job Details
รายละเอียดงาน
Assist in the personnel administrative function. Assist in the hiring process. Prepare and type documents relating to the status and
movement of employee. Prepare and type letters and memo as requested. Maintain employees- record. Check and validate the time attendance card. Key-in employee data into the HR. system. Assist in employee relation activities.
movement of employee. Prepare and type letters and memo as requested. Maintain employees- record. Check and validate the time attendance card. Key-in employee data into the HR. system. Assist in employee relation activities.
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!
ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ --- |