×
×
×
×
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
รายละเอียดตำแหน่ง
Last Updated : 04.07.2019 | Viewers 3,928
Salary :
เงินเดือน
10,001 - 15,000 (THB)
Types of employees :
ประเภทงาน
Full-time
เต็มเวลา
Area :
ปฎิบัติงานที่จังหวัด

Bangkok
กรุงเทพ [เขตปทุมวัน]

Education :
การศึกษา
Bachelor's Degree
ปริญญาตรี
Experience :
ประสบการณ์การทำงาน
2 Year (ปี)
Gender :
เพศ
Female
หญิง
Age :
อายุ
Non-Specific
ไม่จำกัดอายุ
Unit :
จำนวนรับ
1 อัตรา
New Graduated :
นักศึกษาจบใหม่
Yes
รับพิจารณา
Foreigner :
ชาวต่างชาติ
No
ไม่รับพิจารณา
Disabled :
ผู้พิการ
No
ไม่รับพิจารณา
Night shift :
ตำแหน่งงานกะดึก
No
ไม่ใช่
Job Qualifications
ข้อกำหนด
- 5 working day per week
- Training & Development
- Vacation and Public Holiday
- Social Security
- Group Insurance
- Dental Allowance
- Provident Fund
- Uniform
- Meal
- Car Park
- Discount : Food & Beverage , Accommodation
Job Details
รายละเอียดงาน
Social Media
- Manage day-to-day activities of select social media channels.
- Research and image sourcing of Social Media creative content.
- Provide day-to-day support on select social media channels.
- Help distribute content across social platforms.
- Optimize tags across multiple distribution outlets.
- Monitor community feedback in real-time and assist with fan engagement.
- Manage active and engaged communities around a defined topic or topics by managing long-lead editorial calendars, monitoring online conversations.
- Participate in online conversations to build brand visibility, customer satisfaction and marketing/ecommerce support.
- Assist with content seeding efforts.
- Establish a positive online presence for the hotel(s) by integrating property-specific and brand messaging in a compelling and valuable way for participants.
- Provide day-to-day analysis of data from listening and CMS tools.
- Create and manage reporting, profile moderation, outreach activities, etc.
Guest Relations
- Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
- Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell.
- Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible.
- Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP) to resolve issues, delight, and build trust.
- Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guest's name when possible.
- Answer guest questions about property facilities/services (e.g., hours of operation, rates and room types, packages, promotions, entertainment, restaurants, special events).
Welfare
สวัสดิการ
Khun Thitinan Yarnthasanakij (Director of Human Resources)
518/8 Royal Maneeya Tower Ploenchit Road Lumpini , Pathumwan Bangkok กรุงเทพ
เว็บไซต์ : http://www.marriott.com/hotels/hotel-information/travel/bkkbr-renaissance-bangkok-ratchaprasong-hotel/
อีเมล์ : [email protected]
เบอร์โทรศัพท์ : 02-1255000
ประกาศนี้ปิดรับสมัครเรียบร้อยแล้ว!

ตำแหน่งงานอื่นๆ ของบริษัทนี้
--- ไม่มีประกาศ ---
บริษัทใช้คุกกี้เพื่อเพิ่มประสบการณ์และความพึงพอใจในการใช้งานเว็บไซต์ ให้สามารถเข้าถึงง่าย สะดวกในการใช้งาน และมีประสิทธิภาพยิ่งขึ้น การกด “ยอมรับ” ถือว่าท่านได้อนุญาตให้เราใช้คุกกี้ ตามนโยบายคุกกี้ของบริษัท อ่านเพิ่มเติม ยินยอม ปิด